یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” لوتار ماتیوس ” اسطوره فوتبال آلمان از خجالت مسی در آمد! / انتخاب مسی مضحک بود

” لوتار ماتیوس ” اسطوره فوتبال آلمان از خجالت مسی در آمد! / انتخاب مسی مضحک بود

* مسی شایسته بردن توپ طلا نبود. اما این نشان می‌دهد که جام جهانی بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. برای من، هالند بهترین بازیکن دوازده ماه اخیر است که عناوین مهمی را با منچسترسیتی (لیگ قهرمانان، لیگ برتر و جام حذفی انگلیس) کسب کرده و در این روند، رکوردهای گلزنی را شکست.

*اسطوره فوتبال آلمان در مصاحبه‌ای از انتخاب لیونل مسی به عنوان برترین بازیکن فوتبال جهان و برنده توپ طلا انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا، دوشنبه‌شب نگاه خیلی از اهالی فوتبال در جهان به سالن تئاتر دو شاتله پاریس بود، جایی که لیونل مسی برای هشتمین بار صاحب توپ طلا شد و خودش را دست‌نیافتنی‌تر از قبل کرد.

در حالی که اکثریت فوتبالی‌ها مسی را را به دلیل رساندن تیم ملی آرژانتین به قهرمانی جام‌جهانی، تنها شایسته کسب طلای ۲۰۲۳ می‌دانستند، برخی چهره‌های مشهور نظر دیگری داشتند.

لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان و برنده توپ طلا در سال ۱۹۹۰ یکی از کسانی که معتقد است که توپ طلا نباید به مسی می‌رسید.

ماتیوس که خودش پس از قهرمانی با آلمان در جام‌جهانی ۱۹۹۰، توپ طلا را به دست آورد، حالا معتقد است که مسی با وجود رساندن تیم ملی آرژانتین به قهرمانی جام‌جهانی، سزاوار دریافت توپ طلا نبوده و ارلینگ هالند شایسته‌تر بوده است.

اسطوره فوتبال آلمان از خجالت مسی در آمد!

ماتیوس در این باره گفت: مسی شایسته بردن توپ طلا نبود. اما این نشان می‌دهد که جام جهانی بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. برای من، هالند بهترین بازیکن دوازده ماه اخیر است که عناوین مهمی را با منچسترسیتی (لیگ قهرمانان، لیگ برتر و جام حذفی انگلیس) کسب کرده و در این روند، رکوردهای گلزنی را شکست. برای من هیچ راهی برای دور زدن هالند وجود ندارد. انتخاب مسی مضحک بود، هر چند خودم طرفدار مسی هستم.

به عقیده ماتیوس، هالند با توجه به زدن ۵۲ گل در تمام رقابت‌ها برای منچسترسیتی و رساندن این تیم به سه گانه تاریخی، شایسته دریافت توپ طلا بوده است.

البته مسی در صحبت‌هایش پس از کسب توپ طلا، اعتراف کرد که هالند می‌توانست امسال این جایزه را به دست آورد و به عملکرد چشمگیر بازیکن نروژی در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی اشاره کرد، فصلی که او با زدن ۳۶ گل رکورد قبلی را که ۳۴ گل و متعلق به آلن شیرر بود شکست و بیشترین گل زده در طول یک فصل لیگ برتر انگلیس را به نام خودش ثبت کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *