جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

منصور بهرامی؛ اگر ایرانی نبود فدرر می‌شد؟

منصور بهرامی؛ اگر ایرانی نبود فدرر می‌شد؟

روزی که رولان گاروس میزبان تنیسور ایرانی بود

منصور بهرامی تنیسور ایرانی و ستاره تنیس نمایشی 31 سال پیش در چنین روزی به فینال دونفره رقابتهای رولان گاروس راه یافت.

به گزارش “ورزش سه”،  مسابقات تنیس نمایشی در دنیای تنیس یکی از رویدادهای محبوب این ورزش به حساب می‌آید و تماشاچیان زیادی دارد. مسابقاتی که معمولا ستاره‌های بزرگ و پا به سن گذاشته در آن شرکت کرده و با انجام حرکات نمایشی فضایی شاد و مفرح برای تماشاچیان به وجود می‌آورند.

منصور بهرامی، تنیسور ایرانی یکی از ستاره‌های بزرگ تنیس نمایشی دنیا است. او در این مسابقات یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها است و لقب دلقک بزرگ را یدک می‌کشد. منصور بهرامی در دوران تنیس حرفه‌ای خود یکی از ستاره‌های بزرگ دنیای تنیس به حساب نمی‌آمد و خیلی زود وارد دنیای تنیس نمایشی شد ولی اغلب کارشناسان تنیس متفق‌القولند که او اگر در یکی از کشورهای صاحب تنیس به دنیا آمده بود می‌توانست نامش را به عنوان یکی از ستاره‌های بزرگ این ورزش مطرح کند.

بهرامی بعد از مهاجرت به فرانسه به دلیل مشکلاتی که برای پاسپورتش بوجود آمده بود تنها قادر به شرکت در تورنمنت‌های فرانسوی ATP بود. تنها باری که بهرامی توانست در یکی از معتبرترین مسابقات تنیس دنیا بدرخشد حضور او در فینال رولان گاروس در روز 11 ژوئن 1989 بود. او به همراه شریکش اریک وینوگرادسکی به فینال رقابتهای دونفره این مسابقات راه یافت. فینالی که با شکست بهرامی و شریکش به پایان رسید.

بهرامی بعد از بازنشستگی از رقابتهای رسمی تنیس به فعالیت در ورزش محببوش ادامه داد. او به متخصص بزرگ مسابقات تنیس نمیاشی تبدیل شد. مسابقاتی که همچنان در آنها حضور دارد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *