چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - Wednesday 01 May 2024

مهدی‌پور: هواداران از ما سربازان استقلال راضی باشند/ بازی با فولاد کلید قهرمانی‌مان بود

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم هواداران از ما به عنوان سربازان استقلال رضایت داشته باشند.

به گزارش فارس، مهدی مهدی‌پور پس از بازگشت تیم فوتبال استقلال از اهواز که با قهرمانی این تیم همراه بود، اظهار داشت: خدا را شکر اتفاق بزرگی برای ما رقم خورد. تیم یکدستی بودیم و همه به اندازه خود زحمت کشیدند. از کادر مدیریتی و کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم.

مهدی‌پور ادامه داد: بیشترین سهم را دوستان و هم‌تیمی‌هایم در این قهرمانی دارند. به همه هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم از این قهرمانی لذت برده باشند. قطعاً لیاقت آنها خیلی بیشتر از این‌ها است. استقلال و هوادارانش خیلی بزرگ هستند و جام دیده‌اند و این هم یک جام دیگر مثل جام‌هایی که دیده بودند. به همه تبریک می‌گویم و امیدوارم لذت برده باشند و از ما به عنوان سرباز‌های استقلال راضی باشند.

وی در خصوص اینکه استقلال تلاش می‌کند تا بدون شکست قهرمان لیگ برتر شود یا خیر، تصریح کرد: قطعاً این هدف را دنبال می‌کنیم و کادر فنی هم همین نظر را دارد. این اتفاقی است که قهرمانی‌مان را ارزشمندتر خواهد کرد. اگر این اتفاق رخ دهد بعید می‌دانم تا سال‌ها تیمی بتواند آن را تکرار کند. در 3 بازی پیش‌رو تلاش می‌کنیم که به این مهم دست پیدا کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درمورد اینکه روز شنبه طلسم ورزشگاه فولاد برای استقلال شکسته شد و پرسپولیس هم مقابل سپاهان باخت، گفت: بازی بسیار سختی بود و می‌دانستیم که فولاد تیم خوبی است و نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود، اما ما می‌دانستیم که این بازی کلید قهرمان ما است و تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که به هدف‌مان برسیم.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *