دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

نیک‌نفس: حسم قابل وصف نیست، انگار خواب می‌بینم/ تاریخ تکرار شد

نیک‌نفس: حسم قابل وصف نیست، انگار خواب می‌بینم/ تاریخ تکرار شد

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: حس و حالم قابل وصف نیست و نمی‌توانم احساسم را در قابل کلمات بیان کنم.

به گزارش فارس، زبیر نیک‌نفس پس از بازگشت تیم فوتبال استقلال از اهواز که با قهرمانی این تیم همراه بود، اظهار داشت: حس و حالم را در کلمات نمی‌توانم بیان کنم. انگار خواب می‌بینم. خدا را خیلی شکر می‌کنم و به هواداران تبریک می‌گویم.

وی درمورد اینکه او بازیکن فصل گذشته فولاد بود و قهرمانی استقلال با پیروزی مقابل این تیم قطعی شد، گفت: من خاطرات خوبی از فولاد دارم و با این تیم قهرمان جام حذفی شدم، اما حالا بازیکن استقلال هستم و تمام توانم را برای استقلال گذاشتم. خیلی خوشحالم و فکر می‌کنم آخرین قهرمان استقلال هم در اهواز بود و فکر می‌کنم تاریخ تکرار شد.

هافبک تیم فوتبال استقلال درخصوص احتمال کسب عنوان قهرمانی بدون شکست، خاطرنشان کرد: در هواپیما که قهرمانی مسجل شد با هم صحبت کردیم. قرار شد امشب شاد باشیم و از فردا تمرکز کنیم تا لیگ را بدون شکست به پایان برسانیم.

نیک‌نفس درمورد اینکه او توانست بعد از حضور در استقلال عملکرد خوب و تاثیرگذاری داشته باشد، گفت: این نظر لطف شماست. من قبل از حضور در استقلال چندین سال بازی کردم و پایین و بالای فوتبال را می‌دانم. در فوتبال هر روز باید تلاش کنید و من هم همین کار را کردم.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *