سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

نیما عالمیان: دلم از این می‌سوزد که می‌توانستیم کره را ببریم/ نوشاد: تلاش کردیم اما نشد

نیما عالمیان: دلم از این می‌سوزد که می‌توانستیم کره را ببریم/ نوشاد: تلاش کردیم اما نشد

ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: تمام تلاشمان را در مسابقه با کره جنوبی انجام دادیم اما بازی درنیامد و نشد پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، نوشاد عالمیان پس از شکست تیم ملی تنیس روی میز مقابل کره جنوبی در دور نیمه‌نهایی و کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی اظهار داشت: تمام تلاشمان را در این مسابقه انجام دادیم اما بازی درنیامد و نشد که پیروز شویم. در بازی آخر هم بازیکن کره‌ای با توجه به اینکه تیمش دو بر صفر جلو بود، راحت‌تر بازی کرد. به نظرم اگر یک بازی را هم می‌بردیم این شانس را داشتیم که کره را شکست دهیم و به فینال برسیم.

ملی‌پوش تنیس روی میز در مورد اینکه کره قوی‌تر بود یا ژاپن گفت: مسلما ژاپن قوی‌تر بود اما در این نوع مسابقات چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همه نفرات به هم نزدیک‌اند. روز گذشته همه بازی‌ها را سه بر دو بردیم و امروز دو بازی اول را سه بر دو باختیم.

عالمیان درباره اینکه فکر می‌کند با این مدال تاریخی نگاه‌ها به تنیس روی میز تغییر کند یا خیر، تصریح کرد: واقعا باید این اتفاق بیفتد. ما از لحاظ امکانات در کشورمان نسبت به تیم‌های شرق آسیا خیلی ضعیف‌تریم اما پتانسیل زیادی داریم. تیم‌های شرق آسیا که وارد سالن می‌شوند یک گروه و کادر دنبالشان است و برای ما اصلا این طور نیست.

او تاکید کرد: این تازه اول راه است و باید بیشتر از این کار کنیم. این پتانسیل را داریم که بازیکنان بزرگی تولید کنیم. چون تنیس روی میز رشته‌ای است که با هوش سر و کار دارد و ایرانی‌ها هم همه افراد باهوشی‌اند.

 

نیما عالمیان: دلم از این می‌سوزد، می‌توانستیم ببریم

همچنین نیما عالمیان پس از شکست تیم ملی تنیس روی میز مقابل کره جنوبی در نیمه نهایی و کسب مدال برنز اظهار داشت:  خیلی بازی خوبی بود اما با شکست ما همراه شد، دلم از این می سوزد که می توانستیم بازی را ببریم. حسرت این برد روی دلم ماند. بازی وقتی ۹ بر ۹ می شود یک مقدار  حساسیت بالا می رود و دستمان دچار لرزش می شود. دیروز روز ما بود و امروز هم روز کره‌جنوبی.

وی تاکید کرد: ما تمام تلاش مان را در این مسابقات انجام دادیم و توانستیم ژاپن را شکست دهیم، کار بزرگی بود و بعد از ۶۵ سال دوباره در بازی های آسیایی مدال گرفتیم. امیدوارم دوباره این مدال تکرار شود. ما هنوز در دونفره و انفرادی هم شانس داریم و ان‌شاءالله به مدال دوم این بازی‌ها برسیم. در دونفره قرعه ما خوب است و شانس مدال داریم.

ملی پوش تنیس روی میز عنوان کرد: با این مدال انتظارات بالا رفته و مسؤلان هم باید کمک کنند. پشتوانه خوبی در تیم‌های ملی داریم. ای کاش ما هم می توانستیم با تیم کامل به مسابقات بیاییم و جای بازیکنی مانند افشین نوروزی خالی بود.

وی در مورد اینکه شما نسل طلایی بودید و فکر می‌کنید باز هم چنین نسلی روی کار بیاید؟ گفت: البته ما در گذشته هم بازیکنان بزرگی داشتیم، اما نسل فعلی که ما هستیم، پیشرفت زیادی داشت و به چهار تیم برتر بازی‌های آسیایی که تقریبا همان المپیک و جهان است، راه پیدا کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *