شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

داورزنی: درباره کادر فنی تیم ملی بعد از بازی‌های برزیل صحبت کنیم

داورزنی: درباره کادر فنی تیم ملی بعد از بازی‌های برزیل صحبت کنیم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: می‌خواهیم با طلای هانگژو به کاروان کشورمان کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در پایان دیدار نیمه نهایی درباره پیروزی ایران برابر قطر گفت: بازی ماقبل فینال را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و حالا هم منتظریم تا دیدار چین و ژاپن برگزار و حریفمان برای دیدار فینال مشخص شود. البته پیش بینی می کنیم که چینی ها به فینال راه پیدا کنند.

وی افزود: ما از سال ۲۰۱۰ تا امروز فینالیست بازی های آسیایی بوده‌ایم و در ۲۰۱۰ با هدایت زنده یاد حسین معدنی نایب قهرمان شدیم.۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ قهرمان شدیم و امیدواریم این دوره به سومین قهرمانی خود برسیم و هم به کاروان کمک و هم اعتبار والیبال ‌کشورمان را حفظ کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال درباره برنامه فشرده ملی‌پوشان پس از فینال فردا شب گفت: ما بلافاصله هانگژو را به مقصد شانگهای و سپس دوبی و بعد هم کشور برزیل ترک می‌کنیم. تیم قطر هم همین شرایط را دارد. در برزیل باید به جهت کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم.

وی درباره فینال فردا و شانس قهرمانی تیم ملی گفت: هدف ما مدال طلا است و امیدواریم ضمن اضافه کردن این افتخار به ویترین افتخارات والیبال ایران، مردم کشورمان را هم شاد کنیم.

داورزنی ضمن تمجید از میزبانی چینی ها در نوزدهمین دوره بازی های آسیایی اضافه کرد: چینی در دوره هایی که میزبانی مسابقات مختلف و یا بازی های آسیایی را برعهده داشته اند در بالاترین سطح این کار را انجام داده اند. فکر می‌کنم جدا از بحث میزبانی در مدیریت شهری هم بسیار موفق بوده‌اند. هانگژو در موضوع استفاده از خودروهای برقی و حتی موتورهای برقی در سطح بالایی قرار دارد و هوای تمیز اینجا ناشی از همین موضوع است و در کل نمره قبولی گرفتند.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان درباره این مسئله که آیا قهرمانی در هانگژو تضمینی برای کم شدن هجمه ها به کادر فنی تیم ملی خواهد بود گفت: اجازه بدهید در این مقطع درباره موضوع کادر فنی صحبت نکنیم چون راه سختی را پیش رو داریم. پرداختن به این مسئله در مقطع فعلی به صلاح فدراسیون و کادر فنی نیست. هم کادر فنی و هم بازیکنان تلاش می‌کنند تا شرایط بهتری حاکم شود. ما بعد از هانگژو مسابقات مهمی را داریم. قهرمانی در بازی های آسیایی اثری روی رنکینگ ما ندارد اما بازی به بازی در برزیل اثرگذار است لذا بعد از بازی های انتخابی المپیک درباره تیم و این موضوعات صحبت می کنیم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *