یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

واکنش رونالدو به هشتمین توپ طلای مسی با خنده‌های «رگباری» / پیرس مورگان، گزارشگر و مجری انگلیسی: تمام سازوکار «توپ طلا» فاسد است!

واکنش رونالدو به هشتمین توپ طلای مسی با خنده‌های «رگباری» / پیرس مورگان، گزارشگر و مجری انگلیسی: تمام سازوکار «توپ طلا» فاسد است!

ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر که در فهرست ۳۰ نامزد نهایی توپ طلای ۲۰۲۳ قرار نگرفت، به هشتمین توپ طلای رقیب سنتی‌اش یعنی کاپیتان تیم ملی آرژانتین واکنش نشان داد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین که به همراه این تیم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تصاحب کرد، دیشب در مراسم توپ طلای ۲۰۲۳ که در سالن باشکوه «تئاتر دو شاتله» برگزار شد، برای هشتمین بار این جایزه معتبر را به خانه برد. مسی حالا با سه توپ طلا بیشتر از کریستیانو رونالدو، رکورددار تصاحب این جایزه است.

توماس رونسرو، خبرنگار اسپانیایی در جریان مراسم دیشب ویدئویی را منتشر کرد و گفت: سلام دوستان. چیزی که متوجه شدیم این است که قرار است یک توپ طلای دیگر به مسی بدهند. او برای بازنشستگی به میامی رفت؛ هرچند به نظر می‌رسید که در آستانه جام جهانی، برای بازنشستگی به پی‌اس‌جی رفته باشد. او جام جهانی را برد؛ بله، اما با ۶ پنالتی… جام جهانی ۱۰ ماه قبل، در نوامبر برگزار شد؛ مسی هشت توپ طلا دارد و باید پنج توپ می‌داشت. او توپ طلای (آندرس) اینیستا یا ژاوی هرناندز، لواندفسکی که در یک فصل ۶ جام برد و هالندی که برترین گلزن بود را برای خودش برداشت!

در قسمت کامنت‌ها(نظرات) این پست ویدئویی، یک نام آشنا به چشم می‌خورد؛ رونالدو به این ویدئو و حرف‌های خبرنگار اسپانیایی، با چهار ایموجی خنده واکنش نشان داد! البته هنوز مشخص نیست که منظور رونالدو از این واکنش به رقیب سنتی‌اش چیست اما باتوجه به سابقه رقابت این دو ستاره، می‌توان نیت او را حدس زد!

پیرس مورگان، گزارشگر و مجری انگلیسی که اخیرا در یک مصاحبه جالب با رونالدو گفت‌وگو کرده بود، در واکنش به هشتمین توپ طلای مسی، در فضای مجازی نوشت: اینکه مسی به شکلی مضحک توپ طلای امسال را برد، مدرک دیگری است دال بر اینکه تمام سازوکار «توپ طلا» فاسد است!

انتهای پیام

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *