یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری نشست یرنامه های دهه کرامت در شهرستان های  آذربایجان شرقی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری نشست یرنامه های دهه کرامت در شهرستان های  آذربایجان شرقی
 

در آستانه برگزاری جشن های زیر سایه خورسید در دهه کرامت جلسه هماهنگی اجرای برنامه های این دهه  با حضور مدیران کانون های مرکزی خدمت رضوی شهرستان ها در محل دبیرخانه استان آذربایجان شرقی  تشکیل گردید.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی جلسه مدیران کانون های خدمت رضوی شهرستان ها جهت برنامه ریزی و هماهنگی اجرای برنامه های پیشنهادی برای ایام دهه کرامت در محل دبیرخانه مرکزی استان در حضور دبیر استان و معاونین استان تشکیل گردید.
این جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید شروع شد و در ابتدای جلسه محمد یوسف شاکری ضمن تشکر از حضور به موقع اعضا در نشست، موضوع اصلی جلسه را هماهنگی برنامه های دهه کرامت اعلام کرد و با بیان مقدمه ای در تاریخچه برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در پانزده  سال گذشته گفت: با تلاشی که خادمیاران در سال گذشته، حتی با وجود بیماری منحوس کرونا و انتخابات ریاست جمهوری به کار گرفتند برنامه های اجرایی سال قبل مورد تمجید آستان قدس رضوی قرار گرفته است.
وی افزود: دشمن از حرکت های فرهنگی ترویج سیره و سبک زندگی اهل بیت(ع) در جامعه امروزی می ترسد و نُمود آن سرود “سلام فرمانده” است که دشمن را واقعا به وحشت انداخته است.
شاکری اضافه کرد: با همتی که خادمیاران مخلص آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام در دهه کرامت به کار کار خواهند گرفت امید است به نفس قدسی امام رئوف جشن های زیر سایه خورشید فضای فرهنگی جامعه را عطرآگین کند.
وی افزود: نزدیک به 40 عنوان برنامه در دهه کرامت پیش بینی شده است و 17 نفر از خادمان امام رضا(ع) از مشهد تشریف خواهند آورد در 4 تیم سازماندهی شده اند که در برنامه های از پیش مشخص شده شرکت خواهند یافت و تلاش خواهد شد برنامه ها فاخر، تاثیرگذار و مردمی باشد.
در ادامه حمید باقرپور معاون خدمت رضوی استان گفت: سال گذشته برنامه های دهه کرامت در 4 روز برگزار شد ولی امسال برنامه ها برای ده روز پیش بینی شده است.
باقرپور افزود: ستاد دهه کرامت از اوایل سال در استان در حضور دبیر استان سردار شاکری و به دبیری سعید مطلبی مسئول کانون جوانان و نوجوانان استان تشکیل شده است و دستورالعمل های ارسالی از آستان قدس با ترتیب دادن جلساتی بومی سازی شده است و هماهنگی لازم با ادارات و سازمان ها در مرکز استان انجام پذیرفته است که ان شا الله برنامه های دهه کرامت در شان آقا علی بن موسی ارضا علیه السلام برگزار شود.
وی اضافه کرد: تلاش شده است برنامه ها خلاق و نو آورانه بوده که از جمله آن ها گردهمایی دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در مصلای تبریز و برگزاری جشن خیابانی در سالروز ولادت حضرت امام رضا علیه السلام همراه با  پخت 72 دیگ غذا به یاد 72 تن شهید کربلا و توزیع 12000 پرس غذا در همان مراسم خواهد بود.
در ادامه جلسه هریک از مدیران شهرستان به ارائه برنامه های پیشنهادی خود در شهرستان مربوطه پرداختند و در انتها سردار شاکری مدیر استان با جمع بندی موضوعات مطروحه در جلسه تاکید کرد که در شهرستان ها مدیران شهرستان با مسئول شبکه جوانان شهرستان هماهنگی های لازم را داشته باشند تا برنامه ها در نهایت عظمت و شور برگزار شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *