شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری سومین نشست معاونین خادمیاری و کانون های رضوی مازندران

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری سومین نشست معاونین خادمیاری و کانون های رضوی مازندران
 

سومین نشست دوره ای معاونین خادمیاری و کانون های خدمت رضوی مازندران به میزبانی آمل برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، محمداسماعیل امامزاده دبیر کانون خدمت رضوی استان در این مراسم گفت: معاونین رکن فعالیت های دفاتر کانون خدمت می باشند. لذا اهتمام جدی بر برنامه داشته باشند تا شبکه خادمیاری فعال تر از گذشته باشد.
وی افزود:: برای نهادینه کردن فرهنگ رضوی باید عامل به دستورات الهی باشیم.
محمدرضا مسلمی مسئول امور خادمیاری استان هم در سخنانی خاطرنشان کرد: انسان وقتی مسئولیتی را به عهده می گیرد باید همه جوانب آن را به خوبی بشناسد و جایگاه آن را بداند. اگر این شناخت و معرفت را نداشته باشد اهتمام خوبی در انجام آن ندارد.
وی خطاب به معاونین گفت: این توفیق خدمت را باید قدر بدانیم و در خدمت به اهل بیت و خاصه حضرت رضا(ع) تلاش مضاعف کنیم تا سبک و سیره زندگی بزرگواران در جامعه نهادینه شود .
مسلمی اظهار داشت: نشست دوره ای معاونین و مدیران جهت انتقال تجارب در فعال سازی شبکه خادمیاری می باشد.
وی افزود: در استان‌ مازندران بیش از ۱۲هزار خادمیاردر شبکه خادمیاری فعال هستند که آمادگی بیش از ۵۶۴۴۰ خدمت در قالب ۷۸۰ کانون های تخصصی و عمومی را دارند.
وی افزود: مازندران برای مدیران، سررابطان، معاونین و کمیته های پایش و…. طبق یک نمایه سالانه نشست دوره ای اجرا می کند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *