پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت با سازمان تبلیغات اسلامی 

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت با سازمان تبلیغات اسلامی 

در آستانه دهه کرامت نشست مشترک هماهنگی نحوه اجرای برنامه های این دهه در محل دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی با سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی جلسه مشترک دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان و مدیر کانون جوانان نوجوانان با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان برای هماهنگی هر چه بهتر برگزاری برنامه های استانی جشن های زیر سایه خورشید در محل دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان تشکیل گردید.
در این جلسه که با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش صلوات خاصه شروع شد، محمد یوسف شاکری دبیر آستان ضمن خیر مقدم به حضار، برگزاری هرچه پرشورتر برنامه های دهه کرامت را خواستار شد و گفت: برگزاري جشن های زیر سایه خورشید در تلطیف فضای فرهنگی جامعه و ایجاد فضای همدلی و صمیمیت در بین آحاد مردم نقش مهمی ایفا می کند.
در ادامه، با توجه مسئولیت مستقیمی که سازمان تبلیغات اسلامی استان در تشکل های هیئات حسینی استانها دارد لذا محوریت بحث های جلسه در خصوص تجلیل از پیرغلامان و حضور اکیپ‌های اعزامی خادمان بارگاه آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام در هیئات حسینی شهرستان ها و مرکز استان در ایام دهه کرامت بود.
در ادامه جلسه سعید مطلبی مدیر کانون جوانان و نوجوانان زیر سایه خورشید با بیان اینکه 17 نفر از خادمان آستان قدس در دهه کرامت در استان حضور خواهند یافت، گفت: برنامه ریزی شده است تا این خادمان در 4 گروه چهار نفره به مدت ده روز در 40 برنامه در مراسم شهرستان ها شرکت نموده و برنامه مداحی و پرچم گردانی را به اجرا بگذارند.
در این نشست حجت الاسلام سید محمود حسینی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان آمادگی سازمان خود را در اجرای هرچه بهتر برنامه های دهه کرامت اعلام داشت و گفت: سازمان تمامی همت خود را بخرج خواهد داد تا برنامه تجلیل از پیرغلامان و مداحان را در روز 19 خرداد به بهترین نحو برگزار کند.
در ادامه نشست مهدی خادم آذریان مدیر کانون تبلیغ دینی استان و حمید باقر پور معاون خدمت رضوی استان نقطه نظرات خود در خصوص برنامه های دهه کرامت ارائه داد و در انتها موارد مطروحه توسط دبیر کانون های استان جمع بندی شد و موضوعاتی که اتفاق نظر در آن ها بود مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد در زمان مناسب مصوبات به اجرا گذاشته شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *