دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - Monday 06 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تسهیل امر ازدواج جوانان به همت خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران در دهه کرامت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تسهیل امر ازدواج جوانان به همت خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران در دهه کرامت

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت  و در راستای تسهیل امر ازدواج جوانان، به همت خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران سفره عقد در آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر علیه السلام و سیده حمیده خاتون سلام علیها پهن می‌شود.

به گزارش آستان نیوز از تهران، زینب خدایی؛ مسئول کانون هنر و محصولات فرهنگی منطقه ۵ تهران در راستای اجرای برنامه های متنوع دهه کرامت به برپایی سفره عقد اشاره کرد و گفت: ازدواج جوانان مساله مهمی است که اصلا نباید از آن غافل شد و راهکارهایی برای تسهیل و ممکن شدن این امر باید در نظر گرفت.
وی گفت: از سوی دیگر دین اسلام در احادیث و روایات بر ضرورت ازدواج و تشکیل خانواده تاکید دارد و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، اهمیت و ضرورت توجه به ازدواج جوانان و لزوم فراهم کردن شرایط این امر کاملا محرز است.
خدایی بیان کرد: خادمیاران برای جوانانی که دوستدار اهل بیت(ع) و خواستار آغاز زندگی مشترک در اماکن متبرکه همراه با معنویت  هستند؛ برپایی سفره عقدی در آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر علیه السلام و سیده حمیده خاتون سلام علیها را به صورت رایگان در نظر گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از طرح های کانون هنر و محصولات فرهنگی منطقه 5، برگزاری مسابقه دلنوشته برای امام رضا علیه السلام در دهه کرامت است که تا 21 خرداد ماه ادامه خواهد داشت و به قید قرعه به بهترین دلنوشته ها هدیه متبرک رضوی نیز تعلق خواهد گرفت.
شایان ذکر برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اجرا ، نحوه هماهنگی سفره عقد و شرکت در مسابقه دلنوشته می توانید به شماره 09901653964 پیام یا تماس حاصل فرمایید.
گفتنی است؛ خیرین جهت مشارکت در برنامه های اجرایی کانون های خدمت رضوی منطقه۵  از جمله فعالیت‌های عمومی، آزادی زندانیان، تهیه بسته‌های معیشتی و… می‌توانند از طریق واریز به شماره حساب ۵۸۵۳۳۷۷۰۹۳ به نام درآمد و هزینه آستان قدس رضوی تهران با شناسه ویژه منطقه ۵(عام): ۳۲۰۰۱۱۱۱۴ همراه خادمیاران باشند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *