دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری کارگاه ضمن خدمت مسئولین و رابطین کانون های خادمیاری به میزبانی عنبرآباد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری کارگاه ضمن خدمت مسئولین و رابطین کانون های خادمیاری به میزبانی عنبرآباد
با همت خادمیاران رضوی انجام شد؛

به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمان با حضور خادمیاران رضوی شهرستان های عنبرآباد، جیرفت و رودبار کارگاه آموزشی دوره ضمن خدمت مسئولین و رابطین کانون های تخصصی و عمومی در عنبرآباد برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ این مراسم ابتدا با قرائت قرآن و صلوات خاصه حضرت و ذکر مصیبت عطرآگین شد، سپس حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری، امام جمعه عنبرآباد در حاشیه این کارگاه آموزشی گفت: خدمت رسانی به مردم از نشانه های مردان خدا است و این از بهترین راه های رسیدن به کمال و اهداف والای انسانی است که مصادیق آن در قرآن و روایات مکرر بیان شده است.
وی افزود: طبق حدیثی گرانبها از امام هشتم، ثمره خدمت به مردم توسط بندگان مخلص خدا رهایی از سختی ها و گرفتاری ها در قیامت است و این جایگاه رفیع خدمت به خلق است.
وی عنوان کرد: جریان سازی برای خدمت به محرومین در جامعه از وظیفه خادمیاران است که بحمدلله در جای جای کشور این شبکه نورانی و تاثیرگذار راه افتاده است و به لطف امام رئوف، امروز منشا خیرات و برکات زیادی بوده است و باید لباس متبرک در عرصه جهاد و خدمت قدر دانسته شود.
حجت الاسلام والمسلمین بامری با تشکر از مجموعه خادمیاران رضوی در شهرستان عنبرآباد گفت: در عنبرآباد با همدلی و اخلاص، مجموعه خادمیاران رضوی کارهای بسیار شاخص و ارزشمندی را انجام داده اند و در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و… دغدغه های مهم با به کارگیری ظرفیت های مردمی باید مرتفع شود.
در ادامه کرامت نوزایی، مسئول کانون خدمت رضوی عنبرآباد به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کانون های ۱۹ گانه تخصصی و ۹ گانه محله ای در این شهرستان پرداخت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *