یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حماسه‌سازی زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در جمعه سرنوشت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حماسه‌سازی زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در جمعه سرنوشت

سرمای سوزان مشهد در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، مانع از حماسه‌آفرینی زائران و مجاوران در انتخابات نشد و زن و مرد و کوچک و بزرگ، شعب اخذ رای در حرم مطهر رضوی را با حضور خود گرم کردند.

به گزارش آستان‌نیوز، رای‌گیری در ۲۱ شعبه اخذ رای در حرم مطهر رضوی از ساعت ۸ صبح، همزمان با سراسر کشور آغاز شد و زائران امام هشتم(ع)، از همان دقایق اولیه با حضور خود در صف‌های اخذ رای، در خلق حماسه‌ای ملی نقش‌آفرینی کردند.
حضور پرشور رای اولی‌ها در میان زائران و مجاوران، تصویری زیبا از ایران فردا را در شعب اخذ رای حرم به نمایش گذاشت و دهه هشتادی‌ها در کنار دیگر زائران و مجاوران، در انتخابات مشارکت کردند.
پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های سالخورده که همراه فرزندان و نوه‌های خود به زیارت آمده بودند هم، این آستان ملکوتی را برای انداختن رای خود به صندوق‌ها انتخاب کردند و حضورشان در کنار رای اولی‌ها، جلوه‌هایی خاطره‌انگیز را ثبت کرد.
امروز در کنار ده‌ها نفر از عوامل اجرایی انتخابات، ۱۵۰ نفر از خادمان حرم مطهر رضوی نیز برای میزبانی شایسته و راهنمایی زائران پای کار بودند و آنها را به سمت شعب اخذ هدایت کردند تا فرآیند مشارکت آنها در انتخابات تسهیل شود.
انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در حرم مطهر رضوی، بار دیگر به جلوه‌ای از ایران‌دوستی و ایمان و اعتقاد زائران امام هشتم(ع) تبدیل شد؛ جلوه‌هایی که باید در خاطر منتخبان مردم ثبت شود و این حضور حمایت مردم را، دلیلی برای خدمت شایسته به آنها در جایگاه نمایندگی سازند.

انتهای پیام

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *