یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای لباس عیدانه به کودکان نیازمند شهرستان عنبرآباد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /  اهدای لباس عیدانه به کودکان نیازمند شهرستان عنبرآباد

کرامت نوزایی دبیر کانون‌های خدمت رضوی عنبرآباد ضمن تبریک حلول سال نو و بهار پرطراوت گفت: با شروع سال نو همه در حال تکاپوی خرید لباس عیدانه برای نوروز هستند و یکی از دلخوشی‌های کودکان همین خریدهای عید است، اما متاسفانه خانواده‌هایی اطرافمان هستند که قادر به خرید لباس شب عید نیستند.

به همت خادمیاران رضوی شهرستان عنبرآباد و در نخستین روز از سال جدید،۵۰ دست لباس نو به کودکان نیازمند اهدا شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت نوزایی دبیر کانون‌های خدمت رضوی عنبرآباد ضمن تبریک حلول سال نو و بهار پرطراوت گفت: با شروع سال نو همه در حال تکاپوی خرید لباس عیدانه برای نوروز هستند و یکی از دلخوشی‌های کودکان همین خریدهای عید است، اما متاسفانه خانواده‌هایی اطرافمان هستند که قادر به خرید لباس شب عید نیستند.
وی ادامه داد: در همین راستا خادمیاران رضوی برای نشاندن لبخند بر لبان کودکان نیازمند با تهیه ۵۰ دست پوشاک عیدانه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال شادی و لذت کودکان را دو چندان کردند.
نوزایی افزود: چه خوب است که در این روزها توجه بیشتری به خانواده‌های بی بضاعت داشته باشیم به همین منظور خادمیاران رضوی با ایده‌های جالب که همیشه ارائه داده‌اند این بار نیز در راستای تحقق آرزوی کودکان و برطرف کردن نیازهای آنها قدمی دیگر برداشتند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *