دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - Monday 06 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به کودکان احسان‌پذیر کرمانی توسط خادمیاران سلامت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به کودکان احسان‌پذیر کرمانی توسط خادمیاران سلامت

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کرمان از ویزیت رایگان دندانپزشکی کودکان احسان‌پذیر و بی‌سرپرست موسسه خیریه حضرت ولی عصر (عج) کرمان توسط خادمیاران سلامت رضوی خبر داد.خادمیاران رضوی و با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در راستای رفع محرومیت بهداشتی و درمانی نیازمندان اقدامات ارزشمندی را ارائه کرده است.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، علی شجاعی گفت: با همت کانون خادمیاری مسجد ابوالفضل (ع) شهرک الغدیر و مشارکت دانشکده دندانپزشکی کرمان، کودکان احسان‌پذیر و  بی‌سرپرست موسسه خیریه حضرت ولی عصر (عج)، معاینات دهان و دندان به مدت یک هفته انجام و پس از ویزیت کار ترمیم، عصب کشی و رفع پوسیدگی به صورت رایگان انجام شد.
وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کرمان را ارائه خدمات ضروری در حوزه سلامت به محرومان و نیازمندان عنوان کرد و گفت: این کانون‌ها به همت خادمیاران رضوی و با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در راستای رفع محرومیت بهداشتی و درمانی نیازمندان اقدامات ارزشمندی را ارائه کرده است.
وی با بیان اینکه محرومین و نیازمندان توسط کانون‌های خادمیاری شناسایی و نوبت‌دهی می‌شوند، گفت: کانون‌های خادمیاری در شهرستان‌ کرمان و روستاها فعالیت می‌کند. این کانون‌ها محرومان را شناسایی و به مراکز درمانی معرفی خواهند کرد.
شجاعی با بیان اینکه خادمیاران رضوی کانون سلامت، در این طرح ما را یاری و همراهی می‌کنند، ابراز امیدواری کرد تا به زودی گروه‌های جهادی چشم پزشکی، مامایی، پیراپزشکی و… نیز به یاری محرومان بشتابند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *