شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ضیافت افطاری خادمیاران برای روزه‌داران در قم

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ضیافت افطاری خادمیاران برای روزه‌داران در قم

خادمیاران رضوی کانون امام رئوف همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع) با تهیه و گستردن سفره افطاری از روزه‌داران پذیرایی کردند.در این مراسم با ۲۰۰ بسته افطار همراه با ۲۰۰ پُرس غذای گرم از روزه‌داران احسان‌پذیر در سفره افطاری پذیرایی شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، مریم حقیقت‌نژاد مسئول کانون امام رئوف از پخت و توزیع غذای گرم به همراه بسته افطاری در شب شهادت حضرت علی (ع) خبر داد و گفت: به همت کانون امام رئوف همزمان با ۲۱ماه مبارک رمضان در جوار امامزاده ابراهیم (س) مراسم سفره افطاری با حضور روزه‌داران و با قرائت و تفسیر قرآن کریم، سخنرانی، عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و اقامه نماز جماعت، بیش از ۲۰۰ نفر را اطعام و تکریم کردند.
حقیقت نژاد افزود: خادمیاران کانون خدمت رضوی در لیالی قدر و به مناسبت شهادت مولی الوحدین امیر المومنین علی (ع) با حضور پر شور خود به خدمتگزاری پرداختند.
مسئول کانون اظهار کرد: در این مراسم با ۲۰۰ بسته افطار همراه با ۲۰۰ پُرس غذای گرم از روزه‌داران احسان‌پذیر در سفره افطاری پذیرایی شد.
حقیت‌نژاد در ادامه گفت: خادمیاران با تاسی به سیره امام مهربانی‌ها افطاری دادن را ترویج سنت خداپسندانه ائمه اطهار (ع) می‌دانند و مشتاقانه از روزه‌داران پذیرایی می‌کنند.
وی با اشاره به اکرام روزه‌دارانِ احسان‌پذیر در ماه ضیافت الهی که از سنت‌های موکد ائمه اطهار است، گفت: خادمیاران توانستند در این مراسم همراه با جزخوانی، زیارت خاصه امام رضا (ع)، دعای قبل از افطار، فضای معنوی حرم رضوی را برای روزه‌داران تداعی کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *