یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع ۳۱۳ بسته افطاری رضوی بین روزه داران منطقه 5 تهران

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع ۳۱۳ بسته افطاری رضوی بین روزه داران منطقه 5 تهران

خادمیاران کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵تهران، تعداد ۳۱۳ بسته مهربانی افطاری ساده را تهیه و توزیع کردند.تعداد ۳۱۳ بسته افطاری ساده به نیت سلامتی صاحب الزمان(عج) شامل تخم مرغ و سیب زمینی پخته، نان، خرما، شکلات و پنیر آماده و بین روزه‌داران محله شهران توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، نازیلا مجیدی مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵تهران با اشاره به حدیثی از پیامبر اعظم(ص) گفت: هرکسی روزه‌دار مومنی را افطار دهد، چنان است که گویا بنده را آزاد کرده است و خداوند از لغزش‌های گذشته او می گذرد.
وی اظهار کرد: تعداد ۳۱۳ بسته افطاری ساده به نیت سلامتی صاحب الزمان(عج) شامل تخم مرغ و سیب زمینی پخته، نان، خرما، شکلات و پنیر آماده و بین روزه‌داران محله شهران توزیع شد.
مجیدی خاطرنشان کرد: در اولین روز ماه مبارک نیز در حاشیه نمایشگاه بانوان کارآفرین آهو افطاری تهیه و بانوان میهمان سفره پربرکت شدند.
مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵تهران همچنین به برگزاری دوره روبان دوزی در مدرسه دخترانه شاهد معراج اشاره کرد و گفت: این دوره همزمان با آخرین چهارشنبه امام رضایی سال گذشته توسط مربی کانون کارآفرینی و اشتغال برگزار شد و با استقبال خوب دانش آموزان روبرو شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *