دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - Monday 06 May 2024

پاشنه آشیل سپاهان؛ چندصد میلیارد برای هیچ

پاشنه آشیل سپاهان؛ چندصد میلیارد برای هیچ

بدون شک نقطه ضعف اصلی سپاهان و پاشنه آشیل این تیم تا به اینجا فصل، عملکرد ضعیف خط دفاعی طلایی‌پوشان است. جایی که سپاهانی‌ها همانند بقیه پست‌های خود هزینه بالایی برای تقویت آن خرج کرده بودند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شکست تلخی را مقابل ملوان بندرانزلی تجربه کرد. سپاهان پس توقف مقابل نساجی در مازندران برای بازگشت به روند پیروزی‌های خود انگیزه بالایی در تقابل با ملوان داشت تا با برتری در این دیدار بتواند فاصله خود را با صدر جدول کمتر کند و با روحیه مناسب در مقابل آلمالیق ازبکستان قرار بگیرد.

طلایی‌پوشان بعد از رای نهایی AFC در رابطه با دیدار مقابل الاتحاد عربستان که با شکست ۳ بر صفر این تیم محرومیت از میزبانی همراه بود، حالا باید در ورزشگاه آزادی از نماینده ازبکستان میزبانی کند و قطعا نمی‌تواند به اندازه ورزشگاه نقش جهان از حضور هوادارانش بهرمند شود.

اما قطعا میزبانی در ورزشگاه آزادی از آلمالیق ازبکستان نباید دغدغه اصلی ژوزه مورایس باشد و این سرمربی پرتغالی بدون شک تا به اینجای فصل پاشنه آشیل تیمش را پیدا کرده است. باشگاه سپاهان تقریبا در فصل نقل‌وانتقالات موفق شد تمامی گزینه‌های مدنظر مورایس را جذب کند و برای این خریدها هزینه زیادی بپردازد. با این حال حتی با وجود کسر امتیاز از سپاهان، این جایگاه مدنظر باشگاه برای این فصل نبوده است.

سپاهان تا قبل از شروع لیگ قهرمانان و تساوی مقابل نساجی مازندران موفق به کسب ۵ پیروزی پیاپی شده بود و روند خوبی را دنبال می‌کرد اما بعد از کسر امتیاز توسط فدراسیون فوتبال و رای نهایی AFC نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد تا شرایط این تیم در ادامه فصل دشوار شود.

بدون شک نقطه ضعف اصلی سپاهان و پاشنه آشیل این تیم تا به اینجا فصل، عملکرد ضعیف خط دفاعی طلایی‌پوشان است. جایی که سپاهانی‌ها همانند بقیه پست‌های خود هزینه بالایی برای تقویت آن خرج کرده بودند اما عملکرد فاجعه‌بار آن‌ها مخصوصا در دیدار مقابل ملوان، حالا دیگر تبدیل به دغدغه اصلی هواداران و سرمربی پرتغالی این تیم شده است.

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *