دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - Monday 06 May 2024

پنجعلی: پرسپولیس خودش باشد الهلال را هم می برد

پنجعلی: پرسپولیس خودش باشد الهلال را هم می برد

 کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: همه شرایط را می دانیم و از مشکلات خبر داریم، اما پرسپولیس نماینده فوتبال ایران است و باید مثل همیشه با اقتدار بازی کند تا از سد الهلال هم عبور کند.

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: الهلال همیشه یکی از تیم های خوب قاره آسیا بوده و با توجه به هزینه های بسیاری که انجام می دهد، محلی برای حضور بازیکنان خوب و گرانقیمت است. این موضوع کار را برای شکست این تیم دشوار می کند.

وی ادامه داد: البته ما هم پرسپولیس هستیم و در چند سال اخیر نشان دادیم از چه توان و قدرتی برخورداریم. اگر بد شانسی نمی آوردیم در دو فینال قبل می توانستیم به عنوان قهرمانی برسیم و امیدوارم حداقل این بار شانس با ما یار باشد.

وی با اشاره به تقایل پرسپولیس و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: پرسپولیس در بازی با الهلال یک بازی سخت و نزدیک را تجربه می کند، ما پتانسیل شکست این تیم را داریم اما باید برای هر دقیقه از بازی برنامه داشته باشیم و تمرکز خود را حفظ کنیم.

پنجعلی اظهار داشت: الهلال در حالت عادی تیم بسیار خوب و قدرتمندی است اما در مرحله حذفی آنها هم استرس زیادی دارند و نگران بازی و نتیجه این دیدار هستند.

وی ادامه داد: در این شرایط هر دو تیم در شرایطی به زمین می روند که بازنده نباشند و این فشار روانی بسیاری را روی هر دو تیم وارد می کند و امیدوارم در نهایت با برد نماینده فوتبال ایران همراه باشد.

کاپیتان اسبق سرخ پوشان پایتخت تصریح کرد: پرسپولیس مشکلاتی دارد که شاید خیلی ها از آن بی خبر باشند اما پیشکسوتان در جریان روند امور هستند و می دانیم کار سخت است اما از بازیکنان و کادر فنی می خواهیم مثل همیشه پرتوان و با اقتدار به زمین بروند و یک بار دیگر ظرفیت فوتبال ایران را به آسیا نشان دهند.

پنجعلی در مورد عملکرد الهلال برابر استقلال هم گفت: در آن بازی هم شاهد بازی خوب الهلال بودیم، آنها برد می خواستند و به هدف خود رسیدند.

وی افزود: در این شرایط تیم ها به دنبال بازی زیبا و تماشاگر پسند نیستند بلکه فقط نتیجه و برد مهم است چرا که باخت یعنی کنار رفتن از چرخه رقابت ها و پرسپولیس باید حواسش به همه چیز باشد.

گفتنی است تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ و از ساعت ۲۰:۰۰ به مصاف هم می روند. در دیگر بازی هم زمان نیز الوحده امارات و النصرعربستان رو در روی هم قرار می گیرند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *