جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

کسب ۹۰ مدال آسیایی و جهانی در فدراسیون بولینگ مایه سربلندی است

کسب ۹۰ مدال آسیایی و جهانی در فدراسیون بولینگ مایه سربلندی است

* سوال من از منتقدین این است که اگر در فدراسیون و مدیریت آقای اسکندری مشکلاتی وجود داشت چرا زمانیکه خودتان در فدراسیون مسئولیت داشتید هیچ‌گونه صحبتی نکردید و الان که دیگر به هر دلیلی از شما سلب مسئولیت شده است به یاد مشکلات افتاده‌اید.

رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون و رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان خراسان رضوی به دفاع از عملکرد این فدراسیون در مواجه با انتقادات پرداخت.

به گزارش  مهر، احمد سلطانی با اشاره به مدت زمان حضورش در این فدراسیون گفت: همانطور که پیش از این هم گفتم بیشتر از هشت سال است که به عنوان مسئول فرهنگی فدراسیون با آقای اسکندری همکاری می‌کنم و به عنوان کسی که سال‌ها در کنار فدراسیون بوده‌ام از نزدیک شاهد هستم که با تمام کم و کاستی‌ها موفق شدند تا برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

وی ادامه داد: ما یک خانواده هستیم باید مشکلات و گرفتاری‌ها را در کنار یکدیگر حل کنیم. و نباید اجازه بدهیم که خانواده برای منافع شخصی نابود شود. در تمام این سال‌ها جز خدمت رسانی از اسکندری چیزی ندیده‌ام و تا جایی که من در جریان هستم اکثر افرادی که از شرایط گله مند هستند خودشان زمانی، هم در هیئت و هم در فدراسیون مسئولیت داشتند و برای رفع مشکلاتی که مطرح می‌کنید هیچ‌گونه فعالیتی انجام ندادند.

سلطانی ضمن انتقاد از گلایه‌های مطرح شده از فدراسیون یادآور شد: سوال من از منتقدین این است که اگر در فدراسیون و مدیریت آقای اسکندری مشکلاتی وجود داشت چرا زمانیکه خودتان در فدراسیون مسئولیت داشتید هیچ‌گونه صحبتی نکردید و الان که دیگر به هر دلیلی از شما سلب مسئولیت شده است به یاد مشکلات افتاده‌اید.

رئیس هیات استان خراسان رضوی با مطرح کردن حمایت خود از فدراسیون افزود: در این شرایط من و بسیاری از هیات‌ها خودمان را موظف می‌دانیم تا با اعلام حمایت، گوشه‌ای از زحمات ایشان را جبران کنیم و با تلاش و پشتکار در هر استانی برای پیشرفت بازیکنان و همچنین توسعه رشته‌های تحت پوشش تمرکز کنیم.

وی در پایان افزود: کسب بیش از ۹۰ مدال طلا، نقره و برنز و کرسی‌های آسیایی و جهانی مایه سربلندی کشور عزیزمان است. امیدوارم با همدلی و تلاش بیشتر بتوانیم برای توسعه و پیشرفت رشته‌های تحت پوشش گام‌های بزرگ و موثری برداریم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *