چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - Wednesday 15 May 2024

کشته شدن ۴ نظامی دیگر صهیونیست در نوار غزه

کشته شدن ۴ نظامی دیگر صهیونیست در نوار غزه

در سایه تداوم درگیری رزمندگان مقاومت با نظامیان رژیم اشغالگر قدس، چهار افسر و نظامی رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه کشته و شش نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری شبکه «الجزیره»، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه از کشته شدن چهار افسر و نظامی خود و زخمی شدن شش نفر دیگر در درگیری های شب گذشته در جنوب نوار غزه خبر داد و با احتساب آنها، آمار اعلامی نظامیان صهیونیست کشته شده از ۷ اکتوبر (۱۵ مهر) تاکنون به ۵۱۴ نفر رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته های نظامی خود را اعلام می کند، این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می‌گیرد.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده اند که آمار زخمی‌های اعلامی ارتش اسراییل با آماری که بیمارستان های این رژیم ارایه می دهند، اختلاف زیادی دارد.

رژیم صهیونیستی به تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف کردن عملیات مقاومت، ۹۴ روز است که در حال بمباران نوار غزه است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر(اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه نوار غزه را از سرگرفت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *