شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

کمالوند: بردمان را به هواداران مسجدسلیمانی تقدیم می‌کنم

کمالوند: بردمان را به هواداران مسجدسلیمانی تقدیم می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: دو برد اخیرمان که در جام حذفی و لیگ برتر به دست آمده را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امروز در هفته یازدهم لیگ برتر موفق شد با حساب ۲ بر صفر از سد تیم فجرسپاسی بگذرد.

فراز کمالوند سرمربی نفت در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: خدا را شکر می‌کنیم که لطفش شامل حال ما شد و در یک شرایط سخت توانستیم سه امتیاز را بگیریم. خدا را شکر در پنج روز اخیر دو برد خوب در جام حذفی و لیگ برتر به دست آورده‌ایم.

وی ادامه داد: همه با مشکلات تیم ما آشنا هستند. متاسفانه تمرینات بدنسازی و بازی‌های دوستانه نداشتیم و به خاطر مسابقات هر چهار روز یک بار هم تعداد زیادی از بازیکنان‌مان را از دست می‌دهیم. برد امروز هم سبب می‌شود که در چهار پنج هفته باقی مانده تا نیم فصل به نتیجه مطلوب برسیم و ان‌شاءالله در نیم فصل با تقویت تیم بتوانیم جایگاه تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من شاکر خدا هستم که توانستیم در این شرایط سخت به برد برسیم. همچنین از مدیریت باشگاه هم که خیلی مصمم و جدی از کادرفنی و بازیکنان خود حمایت دارد، تشکر می‌کنم و این برد و پیروزی در جام حذفی را به هواداران تقدیم می‌کنم.

وی در پایان نیز با قدردانی از داوری بازی، عنوان کرد: داور بسیار خوب قضاوت کرد و هم تیم برنده و هم بازنده هیچ اعتراضی به داوری نداشتند و این نشان دهنده تصمیات خوب داوری بود. امیدارم این روند داوری ادامه داشته باشد و از داورانی استفاده شود که عادلانه و منصفانه قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *