سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - Tuesday 14 May 2024

گلایه سرمربی سابق تیم ملی اسکی زنان؛ با استعفایم موافقت نشد

گلایه سرمربی سابق تیم ملی اسکی زنان؛ با استعفایم موافقت نشد

حکم سرمربیگری اسکی زنان در حالی صادر شد که «سمیرا زرگری» سرمربی سابق این تیم نسبت به برخی از رفتارهای فدراسیون گلایه دارد.

به گزارش ایرنا، «سمیرا زرگری» سرمربی تیم اسکی زنان چند ماه پیش با اعلام خداحافظی از تیم ملی، گفت: می‌خواهد مدتی استراحت کند و همکاری با فدراسیون در جهت هدایت تیم زنان نخواهد داشت. هر چند که «عباس نظریان» رییس فدراسیون این خداحافظی را موقت عنوان کرد اما اکنون با حکم رییس فدراسیون حکم سرمربیگری را  به نام «میترا کلهر» امضا کرده و این گلایه زرگری را به دنبال داشته است.

زرگری در تماس با  ایرنا با بیان اینکه تصمیمات فدراسیون اسکی موجب سردرگمی وی شده است اظهار داشت: من از سرمربی گری تیم ملی خداحافظی کرده بودم اما بنا به اعلام رییس فدراسیون این استعفا مورد قبول واقع نشد. بعد یک تعامل برقرار کردیم که تمرینات در رده‌های سنی مختلف برگزار شود و این یعنی خداحافظی من مورد قبول واقع نشد.

وی ادامه داد: قرار بود به فدراسیون بروم اما به خاطر مشکلات تحصیلی و حضور در کلاس‌ها نتوانستم حضور پیدا کنم. اکنون نیز با نفرات اول و دوم اسکی زنان تمرین داریم و اگر اجازه دهند این تمرینات ادامه دارد. البته این تمرینات در قالب باشگاه است نه تیم ملی.

او گفت: برخی از افراد شناخته شده در اتفاقات و مشکلات من دست داشتند و این مشکلات را به وجود آوردند تا من از کار بیکار شوم. برخی انحصار پیست‌ها را در دست گرفته و این موضوع همچنان ادامه خواهد داشت.

سرمربی سابق تیم ملی اسکی زنان ایران ادامه داد: در حالی که برای ادامه همکاری یک سری توافقات انجام شده بود اما باخبر شدم که آنان حکم سرمربی‌گری «میترا کلهر» را امضا کردند. نمی‌دانم این تصمیمات چه معنایی دارد. چرا فدراسیون حرف خود را عوض می‌کند.

وی تاکید کرد: من خداحافظی کردم اما مسوولان فدراسیون نپذیرفتند و دعوت به همکاری شدم چرا در زمانی که به من پیشنهاد همکاری شد آنان حکم به نام شخص دیگری زدند، این رفتارها برای من تعجب‌آور است. قرار بود اردوها در رده‌های سنی مختلف برگزار شود اما سرمربی کنونی تیم ملی به ورزشکاران گفت که در تمرین نباشند البته چند نفری آمدند.

او با انتقاد از انتصاب فدراسیون گفت: ایشان معلوم نیست مدرک مربیگری دارد یا نه. ما علم را آموختیم تا در خدمت اسکی ایران باشیم. اگر خداحافظی را قبول نکردند چرا حکم به نام دیگری زدند. خانم کلهر چه مدرکی دارد که حکم سرمربی‌گری به نام وی زده می‌شود. او تا به حال نه تجربه مربیگری داشته و نه مدرک در مربیگری و بدنسازی دارد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *