دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

اعلام وضعیت فوق العاده در ۱۲ بخش فرانسه

اعلام وضعیت فوق العاده در ۱۲ بخش فرانسه
*وزش باد شدید همراه با باران‌های سیل آسا در بسیاری از مناطق فرانسه، مشکلاتی جدی برای فرانسوی‌ها ایجاد کرده و سبب شده مقام‌های این کشور نسبت به وقوع احتمال رانش زمین در بسیاری از مناطق هشدار دهند.

تهران– ایرنا– همزمان با هشدار سازمان هواشناسی فرانسه مبنی بر تشدید طوفان در مناطق جنوبی این کشور، دولت در ۱۲ بخش وضعیت فوق‌العاده اعلام کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی ال.سی.آی فرانسه، وزش باد شدید همراه با باران‌های سیل آسا در بسیاری از مناطق فرانسه، مشکلاتی جدی برای فرانسوی‌ها ایجاد کرده و سبب شده مقام‌های این کشور نسبت به وقوع احتمال رانش زمین در بسیاری از مناطق هشدار دهند.

بارش سیل‌آسای باران در مناطق جنوب‌شرقی فرانسه موجب شده بسیاری از خیابان‌ها و کوچه‌ها مملو از آب شود و ساکنان این مناطق با استفاده از قایق تردد کنند؛ ضمن آنکه در امدادرسانی نیز اختلالات زیادی ایجاد شده است.

براساس آخرین گزارش‌ها، در نتیجه این بارش‌ها تاکنون یک فرد ناپدید شده و تلاش برای یافتن او همچنان ادامه دارد.

چندی پیش نخستین باران پاییزی در فرانسه، علاوه بر قطع برق ۱۴۰ هزار خانوار ساکن در مناطق جنوب شرقی، موجب ویرانی صدها باب منزل شد.

همچنین شرکت راه‌آهن فرانسه اعلام کرد، برنامه سفر چند قطار لغو شده یا به تاخیر افتاد؛ در عین حال ۲ شاهراه به طور موقت در این منطقه بسته شدند.
در یک ماه گذشته، طوفان در مناطق جنوب شرقی فرانسه، جان چهار تن را گرفت.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *