دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

افشاگری المیادین درباره دروغ‌های اشغالگران درباره حمله به اهداف نظامی در جنوب لبنان

افشاگری المیادین درباره دروغ‌های اشغالگران درباره حمله به اهداف نظامی در جنوب لبنان

تخریب دو منزل متعلق به دو غیرنظامی در جنوب لبنان ادعای رژیم صهیونیستی را باطل می‌کند که مدعی است تنها اهداف نظامی مقاومت را مورد حمله قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، دوربین شبکه خبری المیادین این دو منزل را که در دو شهرک «یاطر» و «کفرا» در جنوب لبنان واقع هستند و توسط رژیم صهیونیستی تخریب شدند، به تصویر کشید.

تصاویر هر دو این منازل نشان می‌دهند که متعلق به دو غیرنظامی هستند و هیچ نوع سلاحی در آن وجود ندارد و ادعای رژیم صهیونیستی که مدعی است تنها اهداف نظامی مقاومت را مورد حمله قرار می‌دهد، بی‌اساس است.

بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی این دو منزل به شدت آسیب دیده‌اند و یک آواره سوری هم در حمله پهپادی اشغالگر به یکی از این دو منزل در شهرک یاطر جراحت برداشته‌است.

طبق گزارش خبرنگار المیادین، در این منزل بیشتر از یک خانواده سکونت داشتند که پس از تخریب به مکان دیگری منتقل شده‌اند چون دیگر قابل سکونت نیست.

در شهرک کفرا رژیم اشغالگر یک منزل را در دو حمله متوالی اولی با جنگنده و دومی با پهپاد هدف قرار داده‌است. این منزل در مرکز یک محله مسکونی قرار دارد و آسیب زیادی به آن وارد شده‌است.

یکی از شهروندان کفرا می‌گوید، این منزل غیرنظامی است و برخلاف ادعای رژیم صهیونیستی هیچ‌گونه اهداف نظامی در آن وجود ندارد. منازل اطراف آن هم متعلق به شهروندان هستند. رژیم صهیونیستی چون قادر به حمله به مقاومت نیست با هدف اعمال فشار به غیرنظامیان حمله می‌کند.

به گزارش خبرنگار المیادین، حملات رژیم صهیونیستی مانند دوره قبل از حاشیه شهرک‌ها فراتر رفت و محله‌های مسکونی داخل آنها را تحت تاثیر قرار داد.

رژیم صهیونیستی طی هفته اخیر بارها به مناطق مختلف در جنوب لبنان حمله کرده است که بر اثر آن تعدادی از لبنانی‌ها کشته و زخمی شده‌اند. رژیم صهیونیستی پس از انجام این حملات مدعی می‌شود که «نظامیانی را که می‌خواستند با موشک شهرک صهیونیستی را هدف قرار دهند، بمباران کرده است» ادعایی که دروغگویی ارتش اشغالگر را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *