شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

3 جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند

3 جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند

سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری به شهادت رسیدند و مجموع شهدا در سال جدید میلادی به 12 نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش فارس، سه جوان فلسطینی، سحرگاه امروز (شنبه)، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جنین (شمال کرانه باختری) به شهادت رسیدند.

بنابر گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، دو نفر از این جوانان به نام‌های «عزالدین حمامره» و «امجد خلیلیه» در ورودی منطقه «جبع» از توابع جنین و نفر سوم «یزن سامر الجعبری» که او نیز اهالی جنین بوده، سحرگاه امروز به شهادت رسیده‌اند.

منابع امنیتی به خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) خبر دادند که نیروهای رژیم صهیونیستی با ورود به شهرک «ترسله» اقدام به ایجاد یک ایست‌بازرسی در چهارراه منطقه جبع کردند. در پی این اقدام، جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند و نیروهای تل‌آویو اقدام با تیراندازی، پرتاب گاز اشک‌آور و بمب‌های صوتی، فلسطینیان را هدف قرار دادند.

به گفته این منابع، نیروهای رژیم صهیونیستی با تیراندازی به سمت یک خودرو در نزدیکی چهارراه جبع دو جوان فلسطینی مذکور را به شهادت رسانده‌اند. به دنبال این تیراندازی همچنین یک جوان فلسطینی از ناحیه پا زخمی شده است.

همزمان با انتشار این گزارش، کادر درمان در بیمارستان «ابن سینا» شهر جنین خبر دادند که یزن سامر الجعبری جوان نوزده‌ساله فلسطینی از اهالی منطقه «الیامون» در غرب جنین که در ابتدای سال جاری میلادی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مجروح شده بود، به شهادت رسیده است.

طبق گزارش‌ها، از ابتدای سال جاری و با روی کار آمدن کابینه تندروی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی تعداد شهدای فلسطینی به ۱۲ نفر رسیده است که از این تعداد سه نفر نوجوان بودند.

در سال ۲۰۲۲ میلادی تعداد شهدای فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به ۲۲۴ نفر رسید که در این میان ۵۹ شهید از اهالی استان جنین بودند.

پایان پیام/م

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *