جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» : دشمن صهیونیستی باید به تبعات ترور «یحیی السنوار» خوب بیندیشد

عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» :  دشمن صهیونیستی باید به تبعات ترور «یحیی السنوار» خوب بیندیشد

عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در سخنانی با اشاره به تهدیدات صهیونیستها برای ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه، گفت: صهیونیستها باید به تبعات و پیامدهای این اقدام خوب بیندیشند.

به گزارش مهر به نقل از فلسطین الیوم، «خالد البطش» عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین سخنانی را در خصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی برای ترور «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی در این خصوص عنوان کرد: صهیونیست‌ها باید به تبعات و پیامدهای این اقدام خوب بیندیشند. ترور السنوار به مثابه ترور تمامی فلسطینیان است.

وی در ادامه اظهاراتش در این زمینه افزود: بدون شک، ترور یحیی السنوار آتشفشان خشم فلسطینیان را منفجر خواهد ساخت. گفتنی است، اندکی پس از آنکه «گردان‌های القسام» علیه مواضع رژیم صهیونیستی موضع گیری کرد، ارتش رژیم صهیونیستی به رهبران سیاسی خود توصیه کرد که در حال حاضر از ترور «السنوار» رهبر جنبش حماس در نوار غزه صرف نظر کنند.

چند ساعت پیش از این، «ابوعبیده»، سخنگوی نظامی گردان‌های القسام نسبت به هر گونه تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران مقاومت هشدار داده بود. وی با اشاره به واکنش کوبنده به هرگونه حماقتی که ازسوی صهیونیست‌ها علیه یحیی السنوار و رهبران مقاومت رخ دهد، افزود: هرگونه گزندی به یحیی السنوار یا هر کدام از رهبران مقاومت زلزله‌ای در منطقه ایجاد خواهد کرد و واکنشی بی سابقه به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *