سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

مسکو : تل‌آویو را تهدید کرد که در صورت حملات مجدد به سوریه، ارتش این کشور موشک‌های S-۲۰۰بیشتری را به سمت اراضی اشغالی شلیک خواهد کرد.

مسکو : تل‌آویو را تهدید کرد که در صورت حملات مجدد به سوریه، ارتش این کشور موشک‌های S-۲۰۰بیشتری را به سمت اراضی اشغالی شلیک خواهد کرد.

سرویس بین الملل ” رواپرس ” :

روز گذشته سایت خبری “شام تایمز” نوشت ،‌

مسکو تل‌آویو را تهدید کرده که در صورت حملات مجدد به سوریه، ارتش این کشور موشک‌های S-۲۰۰بیشتری را به سمت اراضی اشغالی شلیک خواهد کرد.

روسیه تاکید کرده که سوریه هرگز یک‌طرفه اسرائیل ( رژیم صهیونیستی ) را مورد حمله موشکی قرار نخواهد داد اما بر استراتژی “هدف در برابر هدف” تکیه داشته و هرگونه حملات جدید را “مقابله به مثل” خواهد کرد.

سایت خبری مذکور نوشت، مسکو با این هشدار تاکید کرده که سوریه به عمد اراضی اشغالی را با موشک هدف قرار داده و این حمله با حملات اسرائیل ( رژیم صهیونیستی ) به اطراف دمشق بی‌ارتباط نبوده است.

این هشدار روسیه مقامات اسرائیل ( رژیم صهیونیستی ) را مجبور کرده مسؤولیت حملات اخیر به سوریه را برعهده بگیرند تا جایی که یکی از مسؤولان اسرائیلی ( رژیم صهیونیستی ) ادعا کرد،‌ در حمله موشکی توپخانه نیروی هوایی

سوریه را بمباران کرده است.

منابع نظامی اعلام کردند، اسرائیل ( رژیم صهیونیستی )  با این حمله خود به دنبال هدف‌گیری سه منطقه یعنی مرکز فرماندهی تیپ ۱۰ ارتش سوریه، پایگاه وابسته به این تیپ و نیز پایگاه وابسته به تیپ ۴ بود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *