یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

مسکو خواستار توقف فوری خونریزی در فلسطین شد

مسکو خواستار توقف فوری خونریزی در فلسطین شد

 واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در سخنانی، گفت: خونریزی در مناقشه فلسطین و (رژیم) اسرائیل باید فورا متوقف شود تا از گسترش درگیری به کل خاورمیانه جلوگیری به عمل آید.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس، نماینده روسیه در سازمان ملل افزود: در ابتدا باید خونریزی را متوقف و از بحران در کل منطقه جلوگیری کرد، در غیر این صورت هرگز درگیری متوقف نخواهد شد.

نبنزیا همچنین خواستار این شد که به طرف‌های میانجی اجازه داده شود تا برای رسیدن به یک راه‌حل دیپلماتیک برای پایان دادن به جنگ میان رژیم صهیونیستی و حماس اقدام کرده و به این ترتیب موجبات آزادی سریع گروگان‌ها نیز فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: دیر یا زود باید این مسیر را طی کرد، تنها پرسش این است که در این بین چند انسان بیگناه جان خود را از دست خواهند داد؟

نبنزیا همچنین در واکنش به ادعای رژیم صهیونیستی برای لزوم پاسخ دادن به عملیات طوفان الاقصی، گفت: اسرائیل در درگیری کنونی حق دفاع از خود را ندارد زیرا یک حکومت اشغالگر است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *