دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - Monday 06 May 2024

مقام یمنی: سلاح‌های ما به عمق رژیم صهیونیستی می‌رسد

مقام یمنی: سلاح‌های ما به عمق رژیم صهیونیستی می‌رسد

عضو شورای سیاسی عالی یمن گفت که نیروهای مسلح این کشور برای فلسطین آمادگی کامل دارند.

 به گزارش  فارس، محمد علی الحوثی عضو شورای سیاسی عالی یمن تأکید کرد که سلاحهای این کشور قادر است به عمق رژیم صهیونیستی برسد.

الحوثی همچنین گفت که نیروهای مسلح یمن، برای فلسطین آمادگی کامل دارند. سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن هم شامگاه گذشته در بیانیه‌ای از عملیات پهپادی ارتش این کشور علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این زمینه گفت: «نیروهای مسلح یمن تعداد زیادی پهپاد طی ساعات گذشته به سمت چند هدف در عمق رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی شلیک کردند که به لطف خداوند به پهپادها به اهداف رسیدند».

سریع اضافه کرد نیروهای مسلح یمن به عملیات‌های نظامی خود در حمایت از مردم مظلوم غزه در پاسخ به خواسته‌‌های ملت یمن و تمام ملت‌های امت اسلامی تا زمان توقف تجاوزات اسرائیل ادامه می‌دهند.

رسانه‌های صهیونیستی روز گذشته از شنیده شدن صدای شدید چند انفجار در بندر ایلات (جنوب اراضی اشغالی فلسطین) خبر داده بودند، با این حال مقامات رژیم صهیونیستی در سکوت کامل هیچ یک به این انفجارها واکنش نشان ندادند.

این عملیات پهپادی در حالی علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفته است که منابع صهیونیستی طی روزهای گذشته نیز از انجام حملاتی از مبدأ یمن خبر داده بودند.

پایان پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *