پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

در گفت‌وگو با الجزیره رئیسی: مقاومت در فلسطین از تهران دستور نمی‌گیرد

در گفت‌وگو با الجزیره رئیسی: مقاومت در فلسطین از تهران دستور نمی‌گیرد

رئیس‌جمهور اسلامی ایران گفت که ایالات متحده آمریکا به محور مقاومت پیام داد و در صحنه نبرد، پاسخ عملی و علنی مقاومت را دریافت کرد. «واشنگتن از ما می‌خواهد اقدامی نکنیم اما خودش حمایتی گسترده از اسرائیل دارد. ایالات متحده پیام‌هایی را به محور مقاومت ارسال کرد اما با پاسخ عملی و علنی در میدان مواجه شد.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره اعلام کرد: «ناکامی دیشب اسرائیل در حمله زمینی به غزه، پیروزی دومی پس از طوفان‌الاقصی است.

او افزود: «واشنگتن از ما می‌خواهد اقدامی نکنیم اما خودش حمایتی گسترده از اسرائیل دارد. ایالات متحده پیام‌هایی را به محور مقاومت ارسال کرد اما با پاسخ عملی و علنی در میدان مواجه شد.»

رئیس جمهور ایران خاطرنشان کرد: «جنایت‌های رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز فراتر رفته و این امر چه‌بسا همه را به تحرک وادارد. مقاومت در فلسطین و منطقه مستقل است. تصمیم در دست خودش است و از تهران دستور نمی‌گیرد.»

او ادامه داد: «ما در کنار همه کشورهای عربی و اسلامی و سایر کشورهای جهان از آتش‌بس فوری حمایت می‌کنیم.»

رئیسی افزود: «ایالات متحده به‌خوبی توانایی‌های کنونی ما را می‌داند و می‌داند که عبور از آنها غیرممکن است.»

رئیس جمهور ایران همچنین گفت که رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی به هیچ دستاورد واقعی نرسید و این یک شکست استراتژیک است. او همچنین تأکید کرد که محاسبات آمریکا در منطقه کاملا اشتباه است و در خاورمیانه جدید به اهدافش نخواهد رسید.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *