دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

پورمحمدی: بگومگوهای سیاسی نباید به روان جامعه آسیب بزند

پورمحمدی: بگومگوهای سیاسی نباید به روان جامعه آسیب بزند

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: انتشار هر پیام و بیانیه‌ای که موجب تزلزل مردم و کاهش مشارکت در انتخابات شود، اشتباه محض است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه وفاداری و خوش‌بینی مردم برای تولید قدرت نرم نظام و نماد افزایش آن همبستگی، اتحاد، انسجام و مشارکت در انتخابات است، اظهار کرد: هر روایت، پیام و بیانیه‌ای که موجب تزلزل مردم و کاهش مشارکت در انتخابات شود اشتباه محض است. وحدت و انسجام اصل مهم انقلاب اسلامی است. نباید بگومگوهای سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب بزند. باید در بیان عقیده دقت لازم در نظر گرفته شود.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز ادامه‌ داد: همه باید تلاش کنیم و به مردم امیدواری دهیم که با مشارکت و اقتدار ملی مشکلات کشور حل می‌شود. البته جایگاه و حقوق احزاب در ایران مشخص نیست و تشکل‌ها توان و ظرفیت چندانی برای تصمیم‌گیری ندارند. وظیفه‌شان هم مشخص نیست؛ در حالی که باید به سمت نظام حزبی پاسخگو و بابرنامه پیش رویم. احزاب باید با راهبرد و برنامه مشخص وارد انتخاب شوند و بتوانند برای حل مشکلات کشور برنامه ارائه دهند.

پورمحمدی با اشاره به جنگ غزه و کشتار غیر نظامیان فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها گفت: هر جا آتش‌افروزی وجود دارد، صهیونیست‌ها در آن نقش کلیدی دارند و ویژگی مهم آنها دشمنی با مومنان است. آنان چون پیمان‌شکن و قسی‌القلب هستند، قرآن نفرین‌شان کرده است. بدتر از آنان آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و فراماسونرها هستند؛ جنایتکاراتی که تاریخی پر از جنایت و خباثت دارند و با شعار دروغین حقوق بشر به دنبال اهداف خود هستند.

وی با اشاره به تحولات اخیر منطقه تاکید کرد: جلوه مثبت این رخدادها روشن‌شدن چهره خبیث رژیم صهیونیستی و حامیانش است و این حقیقت با هزینه رخدادهای اخیر شکل گرفت تا دنیا بفهمد که مردم مظلوم فلسطین گرفتار چه رژیم منحوسی هستند.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از سکوت رهبران برخی کشورهای منطقه تصریح کرد: برای رهبران کشورهای عربی متاسفیم که از آنان مفلوک‌تر پیدا نمی‌شود. آنان نمی‌دانند صهیونیست‌ها منافع خود را به همه ترجیح می‌دهند؛ در حالی که باید بدانند سکوت به نفع‌شان نیست و با خفت، قربانی صهیونیست‌ها خواهند شد.

پورمحمدی تأکید کرد: ملت ایران باید افتخار کند که پرچم حمایت از فلسطین را محکم نگه داشته‌ است و در این راه تردید تزلزل نداشت. امروز نباید در جامعه ایجاد ناامیدی کنیم تا با اراده راسخ از آزادی قدس شریف و حقوق ملت فلسطین دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه ایران در جنگ نرم و سخت یک قدرت برتر است، گفت: جمهوری اسلامی به رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها از قدرت سخت و نرم برخوردار است و کنار محتوای اصیل که انقلاب را شکل داده است با قدرت این راه را ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *