جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

آمریکا: خارج‌کردن روسیه از اوکراین، بسیار دشوار است

آمریکا: خارج‌کردن روسیه از اوکراین، بسیار دشوار است

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا تأکید کرد تلاش برای خارج‌کردن نیروهای ارتش روسیه از اوکراین، کاری بسیار بسیار دشوار است.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، «مارک میلی»، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا امروز جمعه در جمع خبرنگاران در آلمان تأکید کرد خارج‌کردن نیروهای روسیه از اوکراین، کاری بسیار دشوار است.

مارک میلی دراین‌باره گفت: «از نظر نظامی، همچنان اعتقاد دارم که در سال جاری، بیرون راندن نیروهای روسیه از خاک اوکراین بسیار بسیار دشوار است». وی با این حال مدعی شد «البته معنای این حرف این نیست که چنین اتفاقی اصلا نتواند رخ دهد.»

ساعاتی پیش «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در جریان سخنرانی در پایگاه رامشتاین اعلام کرد که درگیری در اوکراین در آستانه رسیدن به یک نقطه تحولی است. وزیر دفاع آمریکا در ادامه تاکید کرد که واشنگتن تا هر زمان لازم باشد به حمایت از اوکراین ادامه می دهد. آستین بار دیگر یادآور شد که اکنون لحظه ای مهم برای اوکراین و نیز دهه‌ای تعیین کننده برای دنیا است.

«ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه تأکید کرد: پیروزی روسیه اجتناب ناپذیر است. برای نئونازی خطاب کردن رژیم کی یف دلایل مختلفی داریم و به ارتش و افرادی که خود را بخشی از فرهنگ روسیه می‌دانند، کمک می‌کنیم.

وی در این باره اضافه کرد: پیروزی مسکو حتمی است. این امر بر چند چیز استوار است: اتحاد و انسجام روسیه و به طور کلی مردم چند ملیتی روسیه؛ شجاعت و دلاوری مبارزان ما در چارچوب یک عملیات ویژه و در خط مقدم و البته کار جمعی نظامی- صنعتی.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *