یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

در میدان امام حسین { (ع) – تهران } برگزار شد؛ حماسه‌ای دیگر در سالروز یوم‌الله ۹ دی/تجدید میثاق ملت با ولایت

در میدان امام حسین { (ع) – تهران } برگزار شد؛  حماسه‌ای دیگر در سالروز یوم‌الله ۹ دی/تجدید میثاق ملت با ولایت

*مردم در این مراسم شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فتنه گر»، «۹ دی رزمایش عاشقان دین و وطن»، «بانی اغتشاشات، آمریکاست آمریکاست» و «عامل این جنایات، آمریکاست آمریکاست» و «امت عاشورایی سازش نمی‌پذیرد، جوان انقلابی ذلت نمی‌پذیرد» سر دادند.

مراسم گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی ماه با حضور جمع کثیری از مردم در میدان امام حسین (ع) برگزار شد و مردم با حضور حماسی خود در این مراسم با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه ۸ دی مراسم گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی ماه در میدان آئینی امام حسین (ع) تهران برگزار شد.

این مراسم با حضور جمع کثیری از مردم و برخی از مسئولان برگزار شد و مردم بصیر ایران یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و حماسه آفریدند.

با توجه به اینکه در آستانه سومین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» هستیم، تعدادی از راهپیمایان تصاویر این شهید بزرگوار را در دست داشتند.

مردم در این مراسم شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فتنه گر»، «۹ دی رزمایش عاشقان دین و وطن»، «بانی اغتشاشات، آمریکاست آمریکاست» و «عامل این جنایات، آمریکاست آمریکاست» و «امت عاشورایی سازش نمی‌پذیرد، جوان انقلابی ذلت نمی‌پذیرد» سر دادند.

در این مراسم حجت الاسلام علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا سخنرانی و مطالبی درباره فتنه ۱۴۰۱ مطرح کرد.

 

 

 

 

همچنین قطعنامه پایانی مراسم قرائت شد که در بخشی از آن آمده بود: ما ملت هوشیار و موقعیت‌شناس، با آگاهی از آوردگاه جنگ ترکیبی و تغییر میدان‌های درگیری و ترفندهای فریبنده و پیچیده دشمن، نیک می‌دانیم، اکنون که شکست فراخوان‌های دشمن، بیش از پیش روشن و پروژه «اغتشاشات خیابانی» به عنوان نقطه عزیمت بی‌ثبات‌سازی به بن‌بست رسیده، اما فتنه‌های دیگر به پایان نرسیده و امپراتوری دروغ با دستاویزِ تحریم، اختلال در نظام پولی و بازار ارز با هدف ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم به انتقام از ملت روی آورده و با القائات تشدیدکننده عدم اطمینان در بازار، سعی در ایجاد حس نا امنی و القای نا امیدی و تحمیلِ موج تورمی جدید به اقتصاد ایران و افزایش حجم نارضایتی و به حاشیه بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارد. از این رو از مدیران اقتصادی می‌خواهیم با همت مضاعف از هر تصمیم و اقدام تورم زا در کشور پرهیز و در مقابل این سناریوی کثیف دشمن بیش‌از پیش هوشیار بوده و از ابزارهای مختلف در اختیار خود، برای مهار تقاضا و تنظیم بازارهای سوداگرانه استفاده کنند و همچنین از عموم مردم تقاضا داریم با درک درست نقشه دشمن، نگذارند تاوان غفلت یک اقلیت زیاده‌خواه را اکثریت جامعه بپردازند.

همچنین در پایان این مراسم مهدی سلحشور، مداح اهل بیت مداحی کرد.

گفتنی است فردا نیز مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی ماه در بیش از هزار شهر در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *