دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

رئیس کلیسای انجیلی حلب سوریه: دشمنان با هزاران سلیمانی روبه‌رو خواهند شد

رئیس کلیسای انجیلی حلب سوریه: دشمنان با هزاران سلیمانی روبه‌رو خواهند شد

رئیس کلیسای انجیلی استان «حلب» در سوریه با اشاره به تبدیل‌شدن فکر و روش سردار سلیمانی به الگوی نسل جوان، تاکید کرد که مسیر محور مقاومت ادامه دارد و دشمنان با هزاران قاسم سلیمانی روبه‌رو خواهند شد.

به گزارش فارس، «ابراهیم نصیر» رئیس کلیسای انجیلی استان «حلب» در سوریه به مناسبت سومین سالگرد شهادت سرداران مقاومت گفت که «مقاومت ادامه دارد چون شهید حاج قاسم سلیمانی به الگوی بسیاری از جوانان تبدیل شده که راهش را ادامه خواهند داد؛ الگویی که ساکن روح و قلب نسل جوان ما شده است».

ابراهیم ناصر تاکید کرد: «انتقام ترور حاج قاسم سلیمانی تنها با یک اقدام نظامی میسر نمی‌شود؛ بلکه این انتقام، می‌تواند گسترش عقاید، فرهنگ و ایمان او در بین جوانان باشد.. به این معنی و در این صورت است که دشمنان با هزاران قاسم سلیمانی روبه‌رو خواهند شد».

رئیس کلیسای انجیلی حلب افزود: مردمان مظلومی در جهان وجود دارند و به این واقعیت واقفند که رویکرد حاج سلیمانی یکی از موثرترین راهکارها برای رهایی از بی‌عدالتی، ظلم و ستم تحمیلی توسط دولت‌های برخی کشورهاست.

وی درباره سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: «برای مردمی که شهادت حاج سلیمانی را گرامی می‌دارند، یاد او بدان معناست که حاج سلیمانی تنها قاعده مستثنی نیست، بلکه الگویی برای فکر، اراده و تصمیم‌گیری است. سردار سلیمانی حاصل یک جنبش مقاومت مردمی است، نه فقط یک ایدئولوژی سیاسی».

ناصر در ادامه خاطرنشان کرد: «بزرگداشت شهادت حاج سلیمانی توسط سایر ملل در کشورهای جهان نشان می‌دهد که مردم با هم همفکری دارند و می‌توانند از دولت‌های خود فراتر بروند؛ آن‌ها می‌توانند واقعیتی را رقم بزنند که قادر به ایجاد تحولاتی در جامعه است و دولت‌ها نمی‌توانند جلوی آن‌ها را بگیرند».

امروز (یکشنبه، اول ژانویه) مسئولان کلیساها و کشیش‌های سوریه در مراسمی به مناسبت سال جدید میلادی در «باب توما»ی دمشق گرد هم آمده بودند؛ رئیس کلیسای انجیلی استان «حلب» سوریه طی این مراسم از رشادت‌ها و فداکاری‌های سردار سلیمانی در این کشور تقدیر کرده و صحبت‌هایش در فضای مجازی بازنشر داده شده است.

پایان پیام/ص

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *