یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

عضو هیأت‌رئیسه مجلس: پاکستان نباید اجازه دهد از خاکش علیه کشور ما اقدامات تروریستی انجام شود

عضو هیأت‌رئیسه مجلس: پاکستان نباید اجازه دهد از خاکش علیه کشور ما اقدامات تروریستی انجام شود

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام تروریست‌ها از مرز پاکستان علیه امنیت کشور، گفت: اینکه چرا دولت پاکستان در این راستا کوتاهی می‌کند روشن نیست، ولی پاکستان نباید اجازه دهد تروریست‌ها از خاکش علیه کشور ما اقدامی کنند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با تأکید بر اینکه اینکه دولت پاکستان نباید اجازه دهد کشورش مأمن تروریست‌ها علیه ایران شود، گفت: متأسفانه کشور پاکستان مأمنی برای تروریست‌ها شده و علی‌رغم هشدارهایی که داده شده هیچ اقدامی برای مقابله با این تروریست‌ها انجام نشده است.

وی با اشاره به اقدام تروریست‌ها از مرز پاکستان علیه امنیت کشور ما، تصریح کرد: اینکه چرا دولت پاکستان در این راستا کوتاهی می‌کند روشن نیست ولی پاکستان نباید اجازه دهد تروریست‌ها از خاکش علیه کشور ما اقدامی کنند.

سلیمی اظهار کرد: دولت پاکستان باید حُسن همجواری را رعایت کند، وظیفه دولت پاکستان آن است که با تروریسم مبارزه کند.

وی تأکید کرد: سرویس‌های موساد و سیا و برخی از سرویس‌های منطقه با یک تعامل و همکاری مشترکی دنبال تربیت و پرورش تروریست در پاکستان هستند و دولت پاکستان نباید کوتاهی کند که تاکنون در این زمین کوتاهی داشته‌اند.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس ادامه داد: امیدواریم هرچه سریع‌تر براساس حُسن همجواری، دولت پاکستان این قصور و کوتاهی که این سال‌ها داشته را جبران کند و خود دولت پاکستان باید با تروریست‌ها مقابله کند.

سلیمی تصریح کرد: حضور تروریست‌ها در پاکستان به ضرر خود پاکستان هم خواهد بود، این تروریست‌ها از سیا و موساد دستور می‌گیرند، آن‌ها به راحتی در پاکستان ناامنی ایجاد می‌کنند.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: تروریست در هر شکلی به هر نوعی محکوم است، جمهوری اسلامی ایران این را بارها اعلام کرده است که قربانی تروریسم در طول این سال‌هاست. دولت پاکستان نباید اجازه دهد منطقه دچار ناامنی شود آن هم توسط گروه‌های بسیار متحجر تروریستی که عامل سیا و موساد هستند.

پایان پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *