پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

هنیه: مقاومت با نبرد «طوفان الاقصی» تاریخ را از نو می‌نویسد

هنیه: مقاومت با نبرد «طوفان الاقصی» تاریخ را از نو می‌نویسد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» گفت که مقاومت با نبرد «طوفان الاقصی» تاریخ را از نو می‌نویسد و این نبرد آغازی بر پایان اشغالگری از سرزمین و قدس ماست.

 به گزارش ایرنا ، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» امروز شنبه در سخنانی اعلام کرد که نظامیان ترسوی دشمن نتوانستند در مقابل دلاور مردان ما بایستند و به کشتار و قتل عام روی آورده‌اند.

وی افزود: دشمن فکر می‌کند که کشتارها لکه ننگ و شکست خفت بار در نتیجه حمله راهبردی قسام را پاک می‌کند. با وجود جنایت‌های دشمن با حمایت آمریکا راهبرد آزادسازی و بازگشت را از سر خواهیم گرفت.

هنیه ادامه داد: اهالی غزه ثابت و ریشه دار در سرزمین خود هستند و به وطن هم چنگ زده‌اند و هرگز از آن خارج نخواهند شد و کوچ نخواهند کرد.به دشمن می‌گویم که این ضربه راهبردی که به شما وارد شده است، تاکید می‌کند که آزادی فلسطین و بازگشت ما نزدیک است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خاطر نشان کرد: ما در وطن خود خواهیم ماند و آن را هرگز ترک نخواهیم کرد. هیچ مهاجرتی از کرانه باختری و نوار غزه صورت نخواهد گرفت. هیچ مهاجرتی از غزه به مصر روی نخواهد داد. از موضع برادران خود در مصر در مخالفت با کوچاندن فلسطینی‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس دفتر سیاسی حماس اضافه کرد، حماس بارها اعلام کرده که غیر نظامیان را هدف قرار نمی‌دهد نه افراد سالخورده و نه کودکان را به شرکت کنندگان در راهپیمایی‌های اعتراضی علیه دشمن صهیونیستی و در حمایت از فلسطین در همه نقاط جهان می‌گوییم که به این اعتراضات ادامه دهید.

وی تصریح کرد: از همه کسانی که در پایتخت‌های عربی و جهانی و در گوشه و کنار جهان در حمایت از غزه و محکومیت اشغالگران در تظاهرات شرکت کردند، تقدیم و تشکر می‌کنم.

اسماعیل هنیه گفت: به مبارزات خود ادامه خواهیم داد تا این که کشوری داشته باشیم و تا این که اسرایمان و مقدساتمان آزاد شوند و آوارگان به سرزمین خود بازگردند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که حماس تحت تاثیر ماشین تبلیغاتی گمراه کننده شما قرار نخواهد گرفت چرا درباره ویران کردن منازل، کشتار کودکان، تخریب مساجد و دانشگاه‌ها موضع نمی‌گیرید؟ چرا درباره ویران کردن منازل، کشتار کودکان، تخریب مساجد و دانشگاه‌ها موضع نمی‌گیرید؟

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *