جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

شیخ الازهر: سکوت جهان مقابل تروریسم وحشیانه صهیونیست‌ها شرم‌آور است

شیخ الازهر: سکوت جهان مقابل تروریسم وحشیانه صهیونیست‌ها شرم‌آور است

«شیخ الازهر» مصر تاکید کرد: جامعه بین‌الملل در برابر تروریسم وحشیانه صهیونیست‌ها و تجاوز آنها واکنشی نشان نمی‌دهد و جهان در مقابل جنایات تروریستها علیه «مسجد الاقصی»، برادران و مقدسات ما در فلسطین عربی در «سکوت شرم‌آوری» به سر می‌برد.

به گزارش ایرنا، «احمد الطیب» امروز (سه شنبه) در صفحه فیسبوک خود نوشت: [ ظلم ] طاغوت هرچقدر هم طول بکشد، فلسطین همچنان سربلند باقی خواهد ماند و مردم آن با عزت در سرزمین و مقدسات خود مستقر خواهند شد و از مسجد الاقصی اولین قبله و سومین حرم مقدس مسلمانان دفاع می‌کنند.

وی با ادای احترام به مردم مظلوم فلسطین برای موفقیت، پیروزی، امنیت و سلامت آن‌ها دعا کرد.

صهیونیست‌ها در ماه مبارک رمضان با یورش به منطقه “باب العمود” و صحن‌های مجاور مسجد الاقصی، به سمت فلسطینیان روزه‌دار گاز اشک‌آور پرتاب کردند و آنان را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

بر اساس این گزارش، هزاران شهرک‌نشین صهیونیست با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به مسجد الاقصی و دروازه «باب العمود» یورش بردند. به گزارش منابع رسمی حملات صهیونیستها علیه فلسطینیان در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

اشغالگران صهیونیست همچنین پس از دستگیری فلسطینی‌ها، ده‌ها نفر از آنان را از قدس اخراج و خانه‌های آنان را تخریب کردند.

همچنین در ادامه این جنایات بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی دیشب مناطقی در نوار غزه عموما مناطق مسکونی فلسطینی‌ها بود را بمباران کردند که در پی آن  ۲۵ شهروند فلسطینی از جمله ۹ کودک به شهادت رسیدند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *