دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجدید میثاق خادمیاران رضوی شهرستان زرند با شهدای گمنام

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /  تجدید میثاق خادمیاران رضوی شهرستان زرند با شهدای گمنام

همزمان با ۲۳ ماه ذیقعده و روز زیارتی امام رضا علیه السلام خادمیاران و یاوران رضوی زرند با شهدای گمنام منطقه دشتخاک از توابع این شهرستان زرند تجدید میثاق کردند.همزمان با روز زیارتی مخصوص امام رضا علیه السلام خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زرند به مقام شهدای گمنام مسجد حضرت اباالفضل علیه السلام ادای احترام کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زرند در روز زیارتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به مقام شامخ ۸ شهید گمنام مسجد حضرت اباالفضل علیه السلام ادای احترام و تجدید پیمان کردند.

محمدرضا حسین زاده، دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان زرند گفت: همزمان با روز زیارتی مخصوص امام رضا علیه السلام خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زرند به مقام شهدای گمنام مسجد حضرت اباالفضل علیه السلام ادای احترام کردند.

وی افزود: این مسجد و شهدای واجب التعظیم در مسیر زیارتی زرند به سمت مشهد واقع شده است و زائران امام هشتم از این مسیر برای زیارت عبور می‌کنند.

محمدرضا حسین زاده در پایان خاطر نشان کرد: خادمیاران و یاوران رضوی که در چنین روزی سعادت حضور در بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام را نداشتند با رفتن به مرقد این شهدای گمنام خاک پای زائران را توتیای چشمان خود کردند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *