شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / شاد کردن دل‌های غمگین در روز میلاد امام رضا(ع) توسط خادمان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / شاد کردن دل‌های غمگین در روز میلاد امام رضا(ع) توسط خادمان

خواهران خادمیار سرخ‌رودی در روز میلاد امام رئوف(ع) دل‌های سالمندان و معلولین را شاد کردند.خواهران خادمیار سرخ‌رودی با رویی گشاده به تأسی از امام مهربانی‌ها به میان مددجویان رفتند و با تبریک روز میلاد امام رئوف(ع) به آنان با توزیع شربت و شیرینی کام آنان را شیرین کردند.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، جمعی از خواهران خادمیار سرخ‌رودی با حضور در آسایشگاه سالمندان و معلولین سرخ‌رود شهرستان محمودآباد و برپایی جشن مختصری به مناسبت سالروز میلاد باسعادت آقا امام رضا(ع)، شادی را به دل‌های مددجویان آن مرکز هدیه کردند.

خواهران خادمیار سرخ‌رودی با رویی گشاده به تأسی از امام مهربانی‌ها به میان مددجویان رفتند و با تبریک روز میلاد امام رئوف(ع) به آنان با توزیع شربت و شیرینی کام آنان را شیرین کردند.

گفتنی است در این مراسم، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد و چند تن از اعضای شورای ستادی نیز به عنوان مهمانان ویژه حضور داشتند و مقرر شد در آینده‌ای نزدیک ۷۰ نفر از مددجویان آن آسایشگاه برای زیارت حرم مطهر آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شوند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *