دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - Monday 06 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / محیط‌بانان محمودآبادی مهمان خانه ضامن آهو شدند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /   محیط‌بانان محمودآبادی مهمان خانه ضامن آهو شدند

*سید علی هاشمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد نیز ضمن خوشامدگویی به مهمانان امام رضا(ع) و عرض تبریک میلاد آن حضرت به ایشان، گفت: یکی از القاب معروف امام رضا(ع)، «ضامن آهو» است. بنابراین کار شما محیط‌بانان گرامی که حفاظت از طبیعت و حیات وحش و حیوانات است، به نوعی اقتدا به آن امام مهربان به شمار می‌آید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست و چند تن از محیط‌بانان محمودآبادی روز میلاد امام رضا(ع) در بیت‌الرضا(ع) محمودآباد حضور یافتند.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، هم‌زمان با سالروز میلاد باسعادت ضامن آهو، آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان محمودآباد به همراه تنی چند از محیط‌بانان این شهرستان در بیت‌الرضای شهرستان محمودآباد حضور یافتند و میلاد امام مهربانی‌ها را به خادمان محمودآبادی آن حضرت تبریک گفتند.

سید علی هاشمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد نیز ضمن خوشامدگویی به مهمانان امام رضا(ع) و عرض تبریک میلاد آن حضرت به ایشان، گفت: یکی از القاب معروف امام رضا(ع)، «ضامن آهو» است. بنابراین کار شما محیط‌بانان گرامی که حفاظت از طبیعت و حیات وحش و حیوانات است، به نوعی اقتدا به آن امام مهربان به شمار می‌آید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان محمودآباد نیز ضمن تشکر از خدمات خادمیاران رضوی، مجموعه خادمیاری را تشکلی مفید و تأثیرگذار در فعالیت‌های مختلف شهرستان برشمرد.

این دیدار صمیمی با اهدای تبرکات رضوی به رئیس اداره حفاظت محیط زیست محمودآباد و محیط‌بانان حاضر در آن دیدار پایان یافت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *