جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کمک های مومنانه خادمیاران شیرازی در دهه کرامت رقم خورد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کمک های مومنانه خادمیاران شیرازی در دهه کرامت رقم خورد

خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان شیراز در دهه کرامت کمک های مومنانه به نیابت از امام مهربانی ها انجام دادند.این جشن سراسر نور و شادی توسط نونهالان با نام «میلاد بابا رضا» اداره شد. این مجلس  با اجرای سرود زیبایی از این نونهالان در مدح امام رضا علیه السلام شروع شد و با برنامه های متنوع ادامه یافت.

 به گزارش آستان نیوز از فارس خادمیاران رضوی منطقه ۷ شیراز با کمک یکی از خادمیاران خواهر با پخت غذای نذری استانبولی پلو با گوشت گوسفندی، ۳۹ پرس غذای نذری  تهیه و بین خانواده‌های نیازمند محله های دستخصر و نصر آباد توزیع کردند.

خادمیاران رضوی منطقه ۷ با همکاری مسئولان مسجد ابوالفضل محله عادل آباد شیراز میلاد امام رئوف علیه آلاف و التحیه و الثنا را جشن گرفتند.

این جشن سراسر نور و شادی توسط نونهالان با نام «میلاد بابا رضا» اداره شد. این مجلس  با اجرای سرود زیبایی از این نونهالان در مدح امام رضا علیه السلام شروع شد و با برنامه های متنوع ادامه یافت.

در انتها با اهدای جوایز توسط یکی از خادمیاران به همه  نونهالان و اهدای بسته های تبرکی به همه حاضرین در مراسم خاتمه یافت.

لازم به ذکر است این گروه از نونهالان با ایده های جالب در مناسبت های مختلف برنامه اجرا می کنند از جمله در عید غدیر گذشته با اجرای جشنی با عنوان کودکان غدیری باعث شگفتی همگان شدند.

خادمیاران رضوی منطقه ۹ شهرستان شیراز نیز جشن میلاد امام هشتم را در تپه نورالشهدا شیراز در شب میلاد امام، در جوار شهدای گمنام در منطقه میانرود شیراز برپا کردند.
این مراسم با سخنرانی حجه الاسلام آزاده شروع شد و با مداحی مداحان اهل بیت، ادامه یافت.
در این جشن، که خادمیاران رضوی همراه با خانواده و همچنین مردم ولایتمدار منطقه حضور داشتند هنرمندان و گروه‌های کودک و نوجوان، برنامه‌های مفرحی همچون سرود و مسابقه‌ی طنز اجرا نمودند.
حضور خادمیاران رضوی همراه با پرچم گردانی پرچم متبرک رضوی، نورانیت این مجلس را چند برابر کرد. این مراسم با همکاری مربیان مهدالرضا منطقه‌ی میانرود، خادمیاران کانون محله میانرود، اعضای پایگاه مقاومت ثارالله و امام علی(علیهما السلام) حضور مدیریت و اجرا شد.
خادمیاران رضوی منطقه ۱۰ شیراز نیز در هفتمین روز از دهه کرامت جشنواره امام رضائی ها را با کمک  بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت محمد رسول الله(ص) و امام جمعه غرب شیراز برگزار کردند.

در این جشنواره تعدادی از مسئولین محلی و جمع کثیری از مردم ولایتمدار محدوده شهرک گلستان حضور داشتند. این جشنواره در مجتمع خلیج فارس سالن سینما بنفشه برگزار شد. در این مجلس پرچم متبرک حرم امام رضا علیه السلام با حضور خادمان آن حضرت به اهتزاز در آمد.
این مراسم که با سخنرانی حجه الاسلام روحانی امام جمعه غرب شیراز شروع شد با سخنرانی فرمانده ناحیه محمدرسول الله و اجرای گروه سرود ادامه یافت و سپس با اهداء جوائز به تعدادی از حاضرین با قید قرعه پایان یافت.
با تلاش و برنامه ریزی خواهران خادمیار رضوی کانون محلی بلوار اتحاد منطقه ۷ شیراز نیز به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطه معصومه سلام الله علیها و روز دختر پیاده روی دست جمعی خواهران در دروازه قرآن و تپه نورالشهداء برگزار گردید.

در انتهای مراسم این خواهران خادمیار به زیارت قبور نُه تن از شهداء گمنام که در تپه نور الشهدا مدفون اند و نورشان شیراز را روشن نموده شتافتند و پس از زیارت با اهدای تبرکی امام رئوف مراسم پایان یافت.

با همت و تلاش خادمیاران منطقه ۷ شیراز و با کمک یکی از خادمیاران منطقه تعداد 20 کیسه برنج ده کیلویی به همراه 20 بطری روغن مایع و تعداد بیست عدد نان محلی به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال تهیه و بین خانواده های نیازمند و مستضعف منطقه که عمدتا مریض داشتند در محله احمدآباد توزیع شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *