سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - Tuesday 14 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / هدیه خدام رضوی به سربازان بوشهری/ مرخصی و تشویقی ۸ روزه در زیر سایه خورشید

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / هدیه خدام رضوی به سربازان بوشهری/ مرخصی و تشویقی ۸ روزه در زیر سایه خورشید

مدیر گروه خادمان رضوی اعزامی به بوشهر از مرخصی و تشویقی ۸ روزه برای سربازان زندان های بوشهر و برازجان و نیروی انتظامی در این استان خبر داد. با تلاش اعضای کاروان زیر سایه خورشید و همکاری خادمیاران و یاوران رضوی استان بوشهر برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و دیگر بخش‌ها به جامعه هدف ارائه شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، معدولیت ضمن قدردانی از خدمات ارزنده خدام حرم رضوی در نقاط مختلف استان، اظهار داشت: به برکت وجود پرچم امام هشتم(ع) و با پیگیری خدام و عنایت مسئولین، زمینه لازم برای ۸ روز مرخصی سربازان زندان های برازجان و بوشهر و ۸ روز مرخصی تشویقی برای تمامی سربازان فراجا استان فراهم شد.

وی با تقدیر از مهمان‌نوازی مردم و مسئولین استان بوشهر در دهه کرامت ابراز داشت: با تلاش اعضای کاروان زیر سایه خورشید و همکاری خادمیاران و یاوران رضوی استان بوشهر برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و دیگر بخش‌ها به جامعه هدف ارائه شد.

مدیر تیم خادمان حرم مطهر رضوی اعزامی به بوشهر گفت: جشن‌های دهه کرامت از 31 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا علیه‌السلام در استان بوشهر آغاز و بیش از ۵۰۰ برنامه برگزار شد.

معدولیت در پایان از خادمیاران رسانه استان بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهی انتظامی استان بوشهر و شهر دیلم، امام جمعه دشتستان و رئیس زندان برازجان و قاضی دادگستری برازجان برای همکاری در برگزاری جشن های زیر سایه خورشید قدردانی کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *