شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

انتصاب شایسته « مهندس ابوالفضل نجفی » به عنوان معاونت فنّی عمرانی فرمانداری شهرستان پیشوا / متن تبریک مدیر مسئول و صاحب امتیاز رسانه کشوری ” رواپرس “

انتصاب شایسته « مهندس ابوالفضل نجفی » به عنوان معاونت فنّی عمرانی فرمانداری شهرستان پیشوا / متن تبریک مدیر مسئول و صاحب امتیاز رسانه کشوری ” رواپرس “

 

رسانه کشوری ” رواپرس ” ضمن ابلاغ صمیمانه ترین شادباش ها ، آرزوی فردایی روشنتر را برای ایشان آرزو دارد.

در خبرها آمده بود جناب آقای مهندس ” ابوالفضل نجفی ” دلاور مرد پاکدشتی به عنوان معاونت فنّی عمرانی فرمانداری شهرستان پیشوا منصوب و آغاز بکار نموده اند.

خبر بسیار مسرّت بخش و غرور آفرین بود آنهم از آن جهت که انتشار این مطلب یادآور دورانی در دهه ی 60 می باشد که فرزندان پاکدشتی در دوران دفاع مقدّس هم حضور پر شور داشتند و هم علاوه بر اداره سامان خود ضمن پذیرش مسئولیت های کشوری و لشگری گره گشای امور هم میهنان در جای جای این سرزمین پر غرور بوده اند.

شاید بعضی بر کمترین خرده گرفته اشارت فرمایند آنچه گذشت متاثّر از حس ناسیولیستی سرشار از نادرستی هاست و پر مسلّم  ملاک جلوس بر مصادر بر پایه ی شایستگی است و نه صرفاً فرزند فلان جغرافیا بودن .

مرافعه ای نیست ، حرف حساب پاسخ ندارد امّا و آنهم یک امّای مملو از اغلاظ :

کمترین ضمن ادای احترام کامل به بازگو کنندگان مطالب مذکور و فشردن دستان پر مهر تمامی مسئولین ادارات شهرستان که به لطف خداوند سهم 90 درصدی آنان از آن ِ مسئولان پروازی است، تکرار مکرّرات نموده با ذکر این آمار متقن در یک دهه ی گذشته صرفاً چهل هزار نفر از فرزندان بومی و مقیم شهرمان در کنکور سراسری شرکت جسته و در همین بازه زمانی 600 نفر حائژ رتبه زیر هزار و و قریب به صد نفر رتبه ی تک رقمی داشته اند مرقوم می دارم براستی سهم مسئولیت که نه ، عزیزان بفرمایند حجم بکار گیری این خروجی تحصیلی فرهیختگان شهرمان در ادارات چه اندازه بوده است ؟ این عزیزان شایسته لقب نمی گیرند ؟ آیا تمامی اشان متخصص فاقد تعهدند ؟

چندی پیش در نشستی دو نفره ضمن تبیین  اتّم موارد یاد شده محضر جناب آقای فرهاد خان بشیری نماینده اسبق و آماده ورود شهرمان به بهارستان تقاضای عاجزانه خویش را با ابتناء بر ترتیب شرایطی برای حصول این مهم ایفاد داشتم که خوشبختانه در وهله ی اوّل آمار را تایید و پیرو آن محتاطانه انتصاب افراد متصدّی ادارات را منوط به نظر فائقه ی مسئولین محترم استان می دانستند که این پاسخ نه بنده کمترین را اقناع می نماید ونه مخاطب شهرمان را مُجاب .

اطاله ی مطلب در تلازم با پوزش کمترین گواه بر این مدّعاست که وجود امثال « حاج ابوالفضل ها ( نجفی ) » نمونه ای از حجم بالای استعدادهایی است که فقط و فقط بایست اراده ی دیده شدن این بزرگواران برای … وجود داشته باشد.

« حاج ابوالفضل عزیز دلاور مرد گذار از سختی های سیل نوروز 98 ، خستگی ناپذیر بحران دوران کرونای منحوس و آماده خدمت در تمامی لحظات » یک خسته نباشید جانانه تقدیم زحمات شبانه روزیت باد ، از صداقت کلامم آگاهی و پر واضح آنکه نشر این وجیزه را قطعاً به حساب مداهنه نخواهی گذارد ، با آرزوی دستیابی حضرتت به افق های روشن آنهم منطبق بر فرمایشات و چشم انداز های مرتبط با منویّات مقام عظمای ولایت و  پاسداشت خون سرخ و حیات بخش  شهدا از صدر اسلام تاکنون.

 

خدایا چنان کن سر انجام کار                    توخشنود باشی و ما رستگار 

 

 

جامعه شناس و مدیر مسئول رسانه کشوری ” رواپرس ” و دو هفته نامه مکتوب در دست انتشار ” پاکدشت سلام ” رضا عرب

دانشجوی دکترای تربیت بدنی نریمان تاجیک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *