دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

برانکو « پَر » / برانکو با الاهلی عربستان به توافق رسید

برانکو « پَر » / برانکو با الاهلی عربستان به توافق رسید

در حالی که مدیران پرسپولیس خوشبینانه به دنبال عقد قرارداد جدید با برانکو بودند، او امروز آن ها را از تصمیم خود مطلع کرد:” کار من در پرسپولیس تمام شده است.”

برانکو بعد از یک هفته کلنجار در شرایطی به این تصمیم رسیده که از ابتدا هم مشخص بود که قصد ندارد سال پیش رو در پرسپولیس باشد. او پس از چهارسال کار فوق العاده در ایران و کسب چهارجام و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا حالا فضای پرتنش و پرالتهاب فوتبال ایران را به یک مقصد آرام تر با شرایط مالی بهتر ترک می کند تا شاید پرسپولیسی ها از این بعد اخبار او را به عنوان مربی تیمی در منطقه تعقیب کنند.

آنچه که برانکو را به نتیجه قطعی رسانده است، مشکلات فراوان کار در ایران شامل بدعهدی های همیشگی مالی است. باشگاه پرسپولیس اگرچه تلاش زیادی کرد تا دستمزد او را برای پرداخت جورکند اما با بی اعتنایی مالی به دستیاران و البته مهاجم کروات این تیم ، برانکو به این نتیجه رسید که مشکلات مالی در فصل آینده نیز ادامه دار خواهد بود. او دیگر نمی خواست در پرسپولیس نقش آتش نشان را داشته باشد و بنابراین با تیم فنی خود به کشور دیگری خواهد رفت. از بین پیشنهادات، تیم فوتبال الاهلی جدی ترین گزینه برانکو است اما او از چین و قطر هم آفرهای جدی دارد.

برانکو و دستیارانش خواهان جدایی از پرسپولیس شدند

یکی از دستیاران برانکو که خواست نامش فاش نشود در گفت و گو با ایرنا در خصوص اینکه گفته می شود برانکو ایوانکوویچ نامه پایان همکاری خود را به باشگاه پرسپولیس را ارسال کرده است، گفت: نه تنها برانکو بلکه نامه همه ما برای جدایی به پرسپولیس رسیده است.

وی ادامه داد: منتظر هستیم تا هر چه سریعتر تلکیف مشخص شود اما همه کادرفنی کروات پرسپولیس خواهان جدایی از تیم هستند.

برانکو با الاهلی عربستان به توافق رسید

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس با الاهلی عربستان به توافق رسید تا به نوعی شانس بازگشت مجدد به این تیم را هم حفظ کرده باشد.

 

منبع : ورزش 3

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *