شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

اخبار داغ

برپایی ۱۵۰ پایگاه جشن نیکوکاری در استان تهران

برپایی ۱۵۰ پایگاه جشن نیکوکاری در استان تهران

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از برپایی ۱۵۰ پایگاه جشن نیکوکاری در سراسر استان تهران برای کمک به نیازمندان خبر داد.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد امام خمینی، «محمد دهرویه» افزود: امروز (پنجشنبه 17 اسفند) ۱۵۰ پایگاه جشن نیکوکاری در میادین اصلی و معابر سراسر استان تهران با شعار «عید همدلی» برپا شده است.

وی ادامه‌داد: این جشن فردا (جمعه، ۱۸ اسفند) نیز با استقرار ایستگاه های نیکوکاری در مصلاهای نماز جمعه در سراسر استان تهران برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: همچنین نیکوکاران می توانند به صورت حضوری هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به اداره‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کنند.

وی به اهدای کمک های نقدی از طریق روش های غیرحضوری اشاره کرد و بیان‌داشت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸، کد دستوری#۱ ۰۲۱۸۸۷۷* و همچنین شماره سامانه گویای ۷۳۵۵ با انتخاب کد ۱۶ نیز برای اهدای کمک‌های نقدی خیران در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

دهرویه گفت: کمیته امداد پس از دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی خیران و مردم نوع‌دوست، آنها را در کمترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان قرار خواهد داد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *