یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جزئیات محافل قرآنی حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جزئیات محافل قرآنی حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان

همزمان با ماه مبارک رمضان، محافل قرآنی در ساعات مختلف شبانه‌روز با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، مراسم ترتیل خوانی ویژه ماه مبارک رمضان با حضور زائران و مجاوران روزانه در سه نوبت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. اولین مراسم همه روزه بعد از اقامه نماز صبح در رواق امام خمینی(ره) با حضور قاریان و حافظان برجسته آستان قدس رضوی برگزار و به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
دومین مراسم ترتیل خوانی کلام وحی نیز همه روزه از ساعت 10 تا 11 همراه با پخش از شبکه قرآن سیما از رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی میزبان زائران و مجاوران خواهد بود.
سومین مراسم مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم نیز همه روزه در ایوان مقصوره صحن گوهرشاد از ساعت 15:45 تا 17 برگزارمی‌شود که به صورت همزمان از شبکه افق پخش خواهد شد.
کرسی تلاوت «ربیع القلوب» هر شب به جز شب‌های احیاء از ساعت 20 الی 22  در ایوان مقصوره  و در صورت برودت هوا در رواق دارالقران الکریم حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
برنامه تفسیر محوری «قرآن کتاب تبیین» با حضور آیت الله تحریری  در ده شب اول ماه رمضان و آیت الله  شب زنده دار در بیست شب پایانی ماه مبارک رمضان  از ساعت 20:30 تا 21:30 برگزار می‌شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *