شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

روایت رسانه رسمی و بین المللی ” رواپرس ” از پیام اخیر « دکتر نعمت اله حکیم » دبیر کل « حزب عدالت طلبان ایران اسلامی » خطاب به داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس اسلامی حزب متبوع

روایت رسانه رسمی و بین المللی ” رواپرس ” از پیام اخیر « دکتر نعمت اله حکیم » دبیر کل « حزب عدالت طلبان ایران اسلامی » خطاب به داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس اسلامی حزب متبوع

داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این حزب در سراسر میهن اسلامی ، از بداخلاقی های رنج آور انتخاباتی از جمله طرح وعده های پوچ که در چارچوب وظایف نماینده مجلس جایی ندارد اجتناب ورزند.

 

 

رسانه رسمی و بین المللی ” رواپرس “ ( دارای مجوّز انتشار به 3 زبان انگلیسی ، عربی و فارسی از معاونت محترم اطلاع رسانی و مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ) ؛

 

 

به گزارش « رضا بخت » خبرنگار این رسانه بین المللی از دفتر تهران « دکتر نعمت اله حکیم » دبیرکل حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در پیامی خطاب به داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این حزب در سراسر میهن اسلامی ، اجتناب از بداخلاقی های رنج آور انتخاباتی از جمله طرح وعده های پوچ که در چارچوب وظایف نماینده مجلس جایی ندارد را به آنان یادآور شدند.

 

 

« دکتر نعمت اله حکیم »

دبیرکل حزب عدالت طلبان ایران اسلامی

 

 

بخش های دیگری از این پیام عبارتند از : 

* به اعتقاد بنده وعده وعیدهای بی ضابطه و فریبنده انتخاباتی که یک اقدام غیر اخلاقی و خلاف شرع مقدّس است مفهوم و دستاوردی جز تحقیر شهروندان فهیم و فریب افکار عمومی را به همراه ندارد . 

* نکته جالبتر اینکه وعده های مزبور گاهی از زبان برخی نمایندگان فعلی مجلس که سال ها فرصت خدمت به مردم را داشته اند صادر می شود و حتّی پیگیری بعضی از مطالبات مردم طیّ همین سال ها مغفول و روی زمین مانده بود در آستانه انتخابات به صورت نمایشی و در حدّ یک نامه نگاری به جریان می افتد.

* بدیهی است کسانی که ضعف عملکرد آنها طیّ سال های اخیر در مجلس مشهود است با حضور مجدّد در صحنه انتخابات و وعده های جدید باعث بی اعتباری خود و بی اعتمادی مردم شریف کشورمان می شوند.

* خوشبختانه مردم شریف و بسیار فهیم کشورمان امروز بیش از هر زمان دیگری به صداقت گفتار نامزدها توجّه می کنند ، آنها هوشیار هستند و به قول مصطلح معروف از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شوند.

 

تِکلمه ؛ 

الف ) در بخشی از مرامنامه (حزب عدالت طلبان ایران اسلامی) آمده است :

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

لَقَد اَرسَلنا رُسُلَنا بِالبَیّنِات ِ وَ اَنزَلنا مَعَهُمُ الکِتابَ وَ المِیزانَ لِیَقُومَ النّاسُ بِالقِسطِ  

تشکل سیاسی،اعتقادی مردمی (حزب عدالت طلبان ایران اسلامی) در پاسخگویی به نیاز مبرم عدالت خواهی آحاد مردم ایران اسلامی و براساس ضرورت اجرایی (عدالت طلبی) و ضرورت عینی (خدمتگزاری بی منت) در ابتدای دهه چهارم انقلاب اسلامی پا به عرصه وجود می‌گذارد.

امید می‌رود حزب عدالت طلبان ایران اسلامی با بهره مندی از تجربیات و تمامی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های انسانی نسل‌های اول، دوم و به عرصه آوردن نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در استمرار حرکت انقلابی، با هم اندیشی و همگرایی نیروهای اجتماعی، توفیق روزافزون یافته و شتاب فزاینده‌ای در مشارکت سیاسی فعال وفاداران انقلاب در پهنه ایران اسلامی ایجاد نماید.

کلیه اقدامات و فعالیت های حزب عدالت طلبان ایران اسلامی خالصانه و صرفا برای خدا و بر اساس تعهد و تکلیف به دین مبین اسلام و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه بوده و از هر گونه جهت گیری صرفا مادی یا مصلحتی به نفع شخص ، فرد یا گروهی که هدف حزب عدالت طلبان ایران اسلامی را خدشه دار کند به دور خواهد ماند.

میزان نزدیکی و دوری حزب عدالت طلبان ایران اسلامی به تشکل ها و فعالان سیاسی را ؛ میزان نزدیکی و دوری آنها به حوزه های اسلام ناب محمدی ( ص ) ، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ، اصل مترقی ولایت فقیه ، اصل نظام جمهوری اسلامی ؛ ارکان و قانون اساسی برآمده از آن ، اندیشه های امام خمینی (ره) ، رهنمود های مقام معظم رهبری ، مقام عظمای ولایت و خط و مشی شهدای انقلاب اسلامی معین می کند.

ب ) « دکتر نعمت اله حکیم » یا به تعبیری سردار نعمت اله حکیم سوری که در حال حاضر دبیر کل حزب عدالت طلبان ایران اسلامی است همان فرمانده آرام و نجیب گردان های سلمان و قمر بنی هاشم (ع) در لشگر همیشه پیروز 27 خضرت محمّد رسول الله ( ص ) می باشد .

قریب به اتّفاق بچه های راوی راهیان نور (منطقه غرب) می دانند که « دکتر حکیم معروف به سوری » گنجینه ای از اطلاعات بکر کردستان و دفاع مقدّس است ، 16 سالگی به جبهه می رود و به یکی از اوّلین و زبده ترین دیده‌بانان سپاه تبدیل می شود که ده‌ها عملیات ریز و درشت را درکارنامه دارد، کسی که در سن هیجده سالگی توسط جاوید الاثر « حاج احمد متوسلیان » به دلیل لیاقت و شجاعت می شود فرمانده یکی از گردان های سپاه مریوان ؛ بعدها وقتی درگیری ها بالا می گیرد حاج احمد او را مسئول محور مریوان می کند.

 

 تابستان 1360، جبهه مریوان، عملیات کوهستانی قوچ سلطان

“دکتر حکیم “در کنار حاج احمد متوسّلیان و سایر رزمندگان دلاور ،

سلحشور و بی ادعای اسلام

 

گفتنی است مخاطبان گرامی در اقصی نقاط گیتی و میهن اسلامی می توانند ضمن ورود به کلیّه موتورهای جستجوگر از Google ، از اخبار و رویدادهای حزب عدالت طلبان ایران اسلامی مندرج در سایت رسمی این حزب به آدرس https://edalateslami.ir آگاه شوند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *