دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

کمپین « دلنوشته ای برای حاج قاسم » رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” / دلنوشته سیّد علی موسوی از خانواده معظّم شاهد ، جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدّس

کمپین « دلنوشته ای برای حاج قاسم » رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” / دلنوشته سیّد علی موسوی از خانواده معظّم شاهد ، جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدّس

 

 

*برای حقیری چون بنده توصیف شهادت سخت است ولی اعتقاد را دارم که زنده نگه داشتن نام حاج قاسم با تکرار نام ایشان در امور عادی جامعه ظلم به ایشان و مقام شهادت است ، معتقدم شهادت که نقطه ی اوج عبودیت است حق ایشان بود.

*امیدوارم که روزی این یادمان ها عادی نگردد.

 

 

 

رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس “ ( دارای مجوز انتشار 3 زبانه فارسی _ عربی و انگلیسی ، مفتخر به انتشار بیش از 28 هزار مقاله ، یادداشت ، گزارش و … ، ملی و بین المللی ) .

 

دلنوشته ای برای ” حاج قاسم  ” ، این برگ ؛ دلنوشته سیّد علی موسوی برادر شهید  عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ سیّد نصرت الله موسوی وفعّال فرهنگی _ سیاسی _ اجتماعی .

 

 

 

 

 

 

دلنوشته : 1400/09/06

 

 

حاج قاسم یکی از رجال مومنی بود که حس انتظار را با شوق رسیدن به شهادت همیشه تمرین می کرد ، ایشان باور داشت که سرنوشتی زیباتر از شهادت وجود ندارد و این آرزوی قلبی وی بود اگر شهید نمی شد حقّ مطلب ادا  نمی شد .

مرگ در مورد شخصیت حاج قاسم اگر در حالت طبیعی اتّفاق می افتاد نشان و عظمت عبودیت همراه با رشادت ایشان برای جوامعی که با فرهنگ شهید و شهادت آشنایی نداشتند معنا نمی شد ، شهادت که نقطه ی اوج عبودیت است حق ایشان بود.

برای حقیری چون بنده توصیف شهادت سخت است ولی اعتقاد را دارم که زنده نگه داشتن نام حاج قاسم با تکرار نام ایشان در امور عادی جامعه ظلم به ایشان و مقام شهادت است.

خدا کند که همیشه در خاطر داشته باشیم افرادی چون « علّامه محمّد تقی جعفری » خود را لایق مقام شهادت نمی داند ، امیدوارم که روزی این یادمان ها عادی نگردد.

شهید حاج قاسم همانند شهید چمران شهادت را مبارزه در اکناف جهان تعقیب نمودند و برای این مردان بزرگ ملیّت و مرز نمی شناسند و با جهاد خود نگاه جهاد و شهادت را برای تمامی ملّتها مذهب ها معنا می کنند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *