یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

کمپین « دلنوشته ای برای حاج قاسم » رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” / دلنوشته عزیزی از بیت شهید والامقام ، فرمانده دلاور سردار خلیل شیرازی / حاج قاسم برای من خلیلی

کمپین « دلنوشته ای برای حاج قاسم » رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” / دلنوشته عزیزی از بیت شهید والامقام ، فرمانده دلاور سردار خلیل شیرازی / حاج قاسم برای من خلیلی

 

زمانی که همه ی عالم استکبار متّحد شدند تا جغرافیای ایران را به عراق عرب وصل کنند او و بسیارانی همچون او درنگ نکردند و برای دفاع همت عالی کردند و پس از هشت سال دفاع جانانه و مقدّس دشمن را از سرزمین مادری اشان اخراج نمودند.

 

 

رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس “ ( دارای مجوز انتشار 3 زبانه فارسی _ عربی و انگلیسی ، مفتخر به انتشار بیش از 28 هزار مقاله ، یادداشت ، گزارش و … ، ملی و بین المللی ) .

 

دلنوشته ای برای ” حاج قاسم  ” ، این برگ ؛ دلنوشته عزیز برادری از پیشکسوتان عرصه دوران طلایی دفاع مقدّس و برادرشهید  عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ سردار خلیل شیرازی معاون تیپ امام موسی بن جعفر ( ع ) .

 

نکته ( ” رواپرس “ ) :

نگارنده جلیل القدر دلنوشته علیرغم اصرار بی حد این رسانه بنا به دلایلی ، تمایلی برای انتشار نام شریفش نداشت و اجازه ی انتشار تصویر و نام خود را از ما سلب نمود . 

 

 

 

 

 

 

 

 

به نام پروردگار عاشق ، در طول تاریخ آدمها با اثراتی که از خود بر جای می گذارند یاد می شوند یا با صفت خوش نامی و یا با صفت بد نامی ، ولی در این میان آدمهایی هستند علاوه بر اینکه خوشنامند لایق دریافت نشانی زیبا از پروردگار عاشق می شوند این گروه از آدمها شهیدانند و برای دریافت این نشان ریاضت ها می کشند ؛ انسان های مومن ، متّقی ، شجاع و ظلم ستیز و … . و از همه مهمتر همانگونه که سردار شهید فرمود شهید هستند تا لایق شهادت گردند .

شهید سلیمانی مردی در میانه ی میدان بود که خداوند او را لایق شهادت کرد او که فریاد مظلومان را لبّیک گفت و برای دفاع از آنها لحظه ای درنگ نکرد او برای دفاع از مظلومان مرز جغزافیایی نداشت ، زمانی که همه ی عالم استکبار متّحد شدند تا جغرافیای ایران را به عراق عرب وصل کنند او و بسیارانی همچون او درنگ نکردند و برای دفاع همت عالی کردند و پس از هشت سال دفاع جانانه و مقدّس دشمن را از سرزمین مادری اشان اخراج نمودند.

شهید سلیمانی بعد از جنگ بیکار ننشست و برای دفاع از مظلومان عالم جغرافیای بزرگتری را تعریف کرد جغرافیایی به وسعت جهان اسلام و در هر نقطه ای از زمین خدا ، او خط مقاومت را ترسیم کرد و با تربیت انسان های مومن برای قرار گرفتن در جبهه ی مقاومت فعّال شد و به همین خاطر دشمنانش برای کور کردن خط مقاومت توطئه کردند و حاج قاسم را ترور نمودند .

آنها فکر می کردند با ترور حاجی مقاومت تمام می شود امّا شهید سلیمانی و فکرانش با خدا معامله کردند و خداوند هرگز اجازه نمی دهد خون پاک مردان خدا بی رنگ یا نابود شود پس مقاومت ادامه دارد تا نابودی استکبار و شیطان.

حاج قاسم برای من خلیلی .

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *